掃呢頁CODE去手機

2014年11月21日 星期五

[忽然1周 - 1008] 翻拍槍擊案 智叔為女縫下體 MW,




悲情陰陽人

化身陰陽人嘅廖啟智因為喺鄉下慘遭變態佬強姦,生咗阿女趙哲妤。呢個造型,好重口味啫。

媽咪姐

翻拍槍擊案 智叔為女縫下體

膽生毛嘅媽咪姐,平時最鍾意睇啲驚慄靈異節目,有線最近播出嘅重頭劇《大凶捕》,將歷年發生嘅轟動命案分成 10個單元搬上熒幕,搵咗廖啟智、王喜、陳彥行、周家怡等去拍,有睇頭呀!嗱,好似「啟晴邨槍擊案」相信大家都印象深刻,本來有線想搵槍手個女李悅彤( Liddy,即係彭順嘅前小三)演出,但遭到講明唔想大家再喺佢傷口灑鹽嘅 Liddy拒絕咗。







監製最後將劇本重新編寫,搵嚟趙哲妤( Uny)飾演小三角色,而廖啟智就做佢阿爸,係一個有精神病嘅陰陽人,為咗令個女接受自己,仲不惜自縫下體!嘩,真係聽到都打冷震。

為咗帶俾囡囡父愛,智叔喺戲中剪短髮,縫下體。噢!

首次同智叔合作嘅趙哲妤話:「智叔係演技派,初頭都好驚自己做得唔夠好,多得佢教我點投入角色。」

為尊重死者,智叔喺劇中唔會開槍,係用刀割喉自殺,但睇到地下啲血字都好驚囉!

趙哲妤扮 Liddy

智叔為咗令個女唔再貪慕虛榮,死後上咗佢身用𠝹刀毀容。

頂替 Liddy嘅趙哲妤,劇中為咗喺娛圈上位不惜做小三,又聲淚俱下開記招,將阿爸(智叔)係陰陽人及遭強姦等秘密公開。

LIDDY拒拍陪家人

啱啱過咗 27歲嘅 Liddy,唔拍有線劇,但就幫有線拍旅遊特輯《帶阿媽去旅行》,重新出發。信佛嘅李媽媽仲話已經原諒彭順,叫個女一切隨緣。而 Liddy自稱睇化,「媽咪係我人生最重要嘅人,我將啲愛俾晒佢。」阿女,係先好講呀!

今年生日, Liddy收咗幾個蛋糕,但正日生日就選擇同屋企人過。



鍾意就快D Share啦!