掃呢頁CODE去手機

2014年11月21日 星期五

[忽然1周 - 1008] 合成照論人物相似度 MW,




靚抽王

合成照論人物相似度

人有相似,「柒」亦有相同(嗱,我哋只係講 1234567個 7呀)。不過你話似啫,點證明先?雖然人人都話黃光亮同王祖藍好似餅印咁,但係唔通的佢哋去驗 DNA咩?蝦蝦!呢個時候,又要從網民嘅身上學習。近日佢哋又有搞作,竟然將屍歪同孽劉兩個樣合成,發現佢哋嘅容貌同氣質相似度達 100%,證明只要將兩個人嘅樣合成,就可以知道兩個人係唔係真係咁相似喇!你睇佢兩個?唔係同一個阿媽,都必定有同一個「阿爺」你懂的!以下係我娛文樂為讀者們特登整嘅合成圖,考吓大家眼力:

靚仔嘅嘢,你識條鐵咩?

貼士:老老豆豆,呢兩個人其實呢,就真係唔係好似。不過國家領導習近平嘅太太就話佢哋好似喎。點都好,攞出嚟俾大家估吓笑吓,圖個意頭囉!蝦蝦!

容貌相似度: 6%

身形相似度: 2.5%

擦鞋度: 1000%

答案:習總、來自星星的你外星人

我和賭仔有個約會

貼士:兩人近日都反佔中,心中顏色都係一片紅,而且剛好兩人都係本地大導,兼夾都係食到肚滿腸肥又不太懂民間疾苦嘅人,適合拍番套《我和賭仔有個約會》。

身形相似度: 95%

老屎忽度: 100%

愛國度: 100%

答案:高志根、黃精

倒抽一口梁氣

貼士:兩人嘅言論都有理冇理力撐屍歪,同時亦都係對屍歪情比金堅,問題係佢哋兩個講嘅嘢都有多少 9唔搭 8,唔係好合理,令人倒抽一口梁氣。

身形相似度: 95%

老屎忽度: 100%

愛國度: 100%

答案:梁太、政壇元秋

人有相似

每期《人有相似》為你分析藝人與宇宙間人、事、物的相似度,童叟無欺,笑死冇命賠。



鍾意就快D Share啦!