網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月28日 星期五

[忽然1周 - 1009] 李光洙簽夠喇! 李光洙,MW,




李光洙拎住咁多禮物,仲可以行住簽咗幾十個名,睇嚟有訓練過喎!

媽咪姐

李光洙簽夠喇!

上月初先拉隊嚟香港開見面會嘅《 Running Man》,喺上周六( 22日)忽然傳出成員之一嘅「長頸鹿」李光洙嚟咗香港拍廣告,搞到媽咪姐班姊妹嗱嗱聲出動追星。有幾誇?咪就係第二朝一早去機場送機囉。

雖然話佢今次嘅行程係保密,但戴住帽同黑超嘅佢一到機場,就俾佢 190公分身高出賣,吸引近百人圍住,當然唔少粉絲趁機送禮物同握手李光洙見到咁多人等佢,都好識做,由落車簽名簽到入禁區,親民到吖。媽咪姐睇見佢行住簽,都擔心佢會跌親呀!

今次嚟香港拍廣告嘅李光洙,原本行程低調,不過有工作人員喺 Instagram上載合照,就咁踢爆咗。

上周六( 22日)晚,李光洙去咗尖沙嘴嘆韓國菜,臨走仲擺甫士俾粉絲影相㖭!



鍾意就快D Share啦!