掃呢頁CODE去手機

2014年11月28日 星期五

[忽然1周 - 1009] 輸人唔輸陣 賭王發燒甩底 四太照開 P慶祝 賭王,MW,




生日先嚟病,認真掃興。不過四太好識 do,帶咗個靚蛋糕去醫院,奉送玉腿同肉嘴,賭王都當堂精神晒!

媽咪姐

輸人唔輸陣 賭王發燒甩底 四太照開 P慶祝

話咁快已經踏入冬天,差唔多時候慶祝聖誕呀新年啦……咦,咪住,大家唔好唔記得,仲有賭王何鴻燊生日。

媽咪姐冇咁矜貴,冇乜機會參加呢啲富豪壽宴,不過年年睇到賭王游走四房之間,嗰種喜悅、嗰種「人在江湖身不由己」嘅味道,仲有各房大鬥法呢,真係每年都令媽咪姐食唔少花生。

今年賭王 93歲大壽,本來都好熱鬧㗎,可惜佢 body唔爭氣,突然發燒病咗。

咁就弊嘞!訂好的酒席,約好的 party腳呢?四太搽定 lip gloss嘅「肉嘴」又何去何從?

大家唔使驚,古語有云:「 The show must go on」。今年搶到賭王正日生日( 11月 25日)嘅四太,堅持「齊歡暢,同慶賀」,繼續喺上環澳門賽馬會為老公開 Birthday P。即使主角抱恙缺席,四太依然拉埋一班仔女盛裝出席,幾咁有氣勢!

古仔去到呢度仲未完㗎!當晚二房率先向傳媒發布賭王生日相,搶番少少鏡。不過四太做事向來滴水不漏,轉個頭即刻出咗段賭王生日 video,同場附送肉嘴、坐大髀、全家福 3張靚相俾大家珍藏。冇咗主角都搞到咁精彩,不得不寫個「服」字俾四太!

溫馨慶生

四太率領仔女賀壽,發緊燒嘅賭王應該覺得好 sweet。

短片發傳媒

四太向傳媒發放嘅 video,只得賭王一個出鏡,大意係祝大家身體健康。

仔女有心思

猷君帶頭將周杰倫嘅〈聽媽媽的話〉重新填詞改成〈聽爸爸的話〉(上圖),超盈則喺 instagram高呼愛爸爸(下圖)。

進擊的四太

賭王只得一個,但就有四房人,點搞先?所以每年爭到同賭王過正日生日,不但係無上光榮,亦係身份象徵。難怪四房人年年爭崩頭,四太更係最主動嘅一個。

2011年 移船就磡

二房率先喺 11月 20日搞壽宴,但翌日三房出招,指賭王身體不適要入院,搞到四房安排嘅壽宴要取消。四太惟有移船就磡,於生日正日去醫院慶祝,並送上肉嘴、大髀,總算攞番個尾彩。

2012年 一早 book定

四太以「一早 book定地方」為由,攞正牌同賭王正日出外食慶生晚飯。既然黃金時段都冇咗,三太惟有 mark實正日晏晝,攞番啲揸拿。

2013年 啅到盡一盡

二太藍瓊纓專程由英國返港,賭王正日生日梗係留俾二房啦。「被安排」提前慶祝嘅四太不甘示弱,前一晚預先同賭王過夜,直至正日晏畫 4點先放人,夠晒癡纏!

二房賀壽慈善最強

二房近年轉趨低調,但每一年賭王生日都不敢怠慢。即使仔女幾咁忙都好,必定抽時間陪老竇捐錢。你哋冇聽錯,係捐錢!賭王於 2001年提出「賀禮捐公益」嘅籌募活動,自此二房每逢賭王生日都會捐款,今年仲罕有見到二太藍瓊纓出席。齊齊整整又有得搶先同賭王慶生,實 happy

二房捐出 200萬港元予公益金,並準備蛋糕同壽包賀壽。平日甚少露面嘅二太藍瓊纓亦有出席。

上一年,二房以同樣人馬捐錢俾公益金。

三房變陣去醫院慶祝

據講三房一早安排喺屋企幫賭王慶生,超雲同超蓮則準備蛋糕,但賭王臨時入院,搞到三太都要變陣配合。周三( 11月 26日),四太先到養和,三太陳婉珍隨後趕到。有指賭王過兩日就出得院,到時再補祝都未遲。

三太以往都好鍾意喺珍寶海鮮舫為丈夫擺壽宴,不過今年賭王入院,可能遲啲先可以補擺。

冇幾耐,猷啟同超蓮一身運動裝出現。佢哋表示媽咪當晚會留低陪爹哋,星期四( 11月 27日)則會一家人食 lunch。

周三( 11月 26日),四太先抵達養和,三太及後趕至,但冇乜講嘢就入咗去探病。



鍾意就快D Share啦!