網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月13日 星期四

[壹週刊 - 1288] 花甲林青霞有料到 青霞,林青霞,M1,




新書封面大 V示人,大美人再喺分享會騷身材!

同你吟一吟

花甲林青霞有料到

剛剛慶祝完 60歲生日嘅大美人林青霞,星期日(九日)一身黑色高貴打扮,到香港大學舉行《雲去雲來》新書發布講座。

雖然踏入花甲之年,但大美人以走進「甲」級嘅「花」園裡嚟形容當下心情,反而覺得呢一刻先係黃金歲月嘅開始。

唔怕老,最緊要 keep得好,大美人仲响發布會上,分享當年秦祥林追佢,但同一時間居然約鄧麗君去巴黎遊埠嘅趣事:「我不介意,一點都不介意,因為那是鄧麗君,而且我沒答應他追求呀!」

自爆昔日情史,大美人當日仲有意無意鞠躬騷身材,又寫得,又睇得,女人 60,一樣有料到!

51歲鄺美雲,話自己細個睇大美人嘅電影學普通話,講完,自己都忍唔住笑。

早個禮拜大美人生日,老公邢李㷧,仲有囡囡邢嘉倩、邢愛林、邢言愛,一家五口一齊上台祝酒。



鍾意就快D Share啦!