掃呢頁CODE去手機

2014年11月13日 星期四

[壹週刊 - 1288] 義賣籌款 陳慧琳母子開倉 陳慧琳,M1,




Leander BB床

原價$13,000,二手價$3,800

蝦餃仔出世, Kelly老公 Alex花過萬元買 BB床, Kelly說蝦餃仔和細佬小龍包都有瞓過,只要輕輕搖吓,囝囝就好易入睡。

探熱針

義賣籌款 陳慧琳母子開倉

中國人傳統有所謂百家衣裳!初生 B翻著健康成長小朋友舊衫,會沾到對方福氣;因此,唔少新手媽咪都鍾意問朋友攞 BB舊衫。

嚟緊陳慧琳再開倉義賣二手衫為「陳慧琳兒童助學基金」籌款,有大量只著過一兩次的名牌二手衫、鞋、手袋、飾物外, Kelly特別將蝦餃仔和小龍包的童裝、玩具,仲有兩個仔都瞓過的搖籃床,一併割愛。

上次開倉賣二手衫籌得過百萬善款, Kelly表示希望今次再創新高,籌到更多錢幫助有需要的小朋友。

Dior tote bag

二手價$18,000

Kelly特別介紹這個她到北京為電影《盜馬記》宣傳時用過的手袋。

Anya Hindmarch手袋

二手價$8,800

Kelly打扮愛型格,平日配搭的手袋、飾物,亦絕不馬虎。

Kelly至寶! 09年蝦餃仔出世,潮媽產後出院見傳媒時穿著的外套, Kelly形容:「這件衫夠晒大件,但 cutting非常靚,完全遮住個肚,我入院、出院都係著佢。嗰時著住,啲人仲話個仔唔係我生添。」

Stella McCartney

二手價$3,800

Veronique Branquinho長褸

二手價$580

Isabel Marant tee

二手價$500(每件)

Dries Van Noten羽絨背心

二手價$800

蝦餃仔和小龍包的玩具統統割愛,全部低於 100元, Kelly更特別推介蝦餃仔細個最鍾意玩的玩具(圖左一)。二手價$90元。

Polo外套

二手價$280

蝦餃仔歲半大時著住這件外公送的 Polo外套到沙灘玩,老豆做攝影師幫他拍照。

蝦餃仔和小龍包的童裝多不勝數, Kelly說小龍包都有著哥哥的舊衫,她亦有將囝囝著過的衫送給朋友,今次攞兩個仔的舊衫義賣,是寓意兩子從小參與慈善活動,並籌得更多善款幫其他小朋友。

D&G BB衫

二手價$100

Polo長袖 tee

二手價$120

Miki House牛仔褲

二手價$300

Polo恤

二手價$100



鍾意就快D Share啦!