網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月20日 星期四

[壹週刊 - 1289] 搶人老公 7年 前妻垂死控訴 楊愛瑾:我唔識佢! 楊愛瑾,M1,




娛頭

搶人老公 7年 前妻垂死控訴 楊愛瑾:我唔識佢!

餅女楊愛瑾,○七年暗撻永安太子爺郭永淳,由死口唔認介入別人婚姻,到近期戀情浮面,計劃明年結婚。

Miki終於得米坐正!但多年來因失婚打擊,抑鬱厭食以致百病纏身的郭永淳前妻 Constance,今年再割膽割小腸,日前更因腸塞緊急入院,五呎四吋高的她,體重急跌到五十三磅。

飽受七年之痛,垂死打仗, Constance仍不斷更新微博,向 Miki控訴,更向友人透露:「絕不會原諒狐狸精楊愛瑾!」

剛由北京返港的 Miki,被問及婚事,得戚笑晒:「邊個講㗎?」但對於男友前妻病情嚴重,她竟然答:「我唔識佢!」

本來笑晒口的 Miki,記者一提男友前妻病重便黑面,更拋下一句:「我唔識佢!」

Miki上週六由北京返港,攞住三大喼行李,郭永淳卻未有接機。

快將坐正的 Miki,已搬入郭永淳跑馬地寓所同居。

得五十三磅

原本正值人生黃金時間,現年三十五歲的伍智恒 Constance,七年前因為餅女楊愛瑾介入婚姻,失婚大受打擊,抑鬱厭食以致賠上健康;過去十三個月,她一直留醫港安醫院,先後接受了五次大手術,一年住院費,已花去父親六百多萬積蓄。

「呢幾年 Constance身體愈嚟愈差,因為厭食令胃細胞壞死,要切咗個胃;舊年消化系統再出事,啲小腸黏埋晒,唔可以正常消化食物,雖然已經割咗膽同三分二小腸,但都冇好轉,食完嘢啲腸就會痛得好厲害,要打嗎啡止痛,又要吊營養液,體重得番五十三磅。」知情

者說。

本月六日, Constance因為腸塞嚴重,加上插住針輸營養液的手發炎,導致血蛋白質急降,要再緊急入院治療。

當日下午一時半,她由工人陪同坐的士到港安醫院,工人先到登記處辦理入院手續;只見著住厚褸牛仔褲的 Constance瘦到縮晒水,坐在輪椅上眼都睜唔大,不時流露痛苦病容。做好登記手續後,醫院職員便送她上病房。



郭永淳與前妻 Constance同讀哈佛大學,當年長得清純可愛的 Constance,更與 Miki有幾分

相像。

住了港安醫院一年,兩個月前出院的 Constance,日前再因腸塞緊急入院,眼都撐唔大的她,狀甚痛苦。

瘦到皮包骨, Constance仍會鋪相上微博,更試過直指 Miki係狐狸精,引爆網民大鬧小三。

Constance分別化名「 connielovesgod」及「 JoyfulConnie」在網上留言,攻擊「楊狐狸」。

七年情

07年,楊愛瑾( Miki)被揭暗撻永安集團已婚太子郭永淳,長期近乎零收入的她,住半山豪宅,生活富貴;之後二人被拍到結伴夜蒲,但 Miki依然死口唔認,還堅稱:「唔知佢(郭永淳)係有婦之夫,大家只係朋友關係,以後會避忌點,盡量唔同呢班朋友食飯。」

09年初,郭永淳向前妻伍智恒提出離婚,被指是狐狸精的 Miki大喊寃枉。「自己道德觀念極重,絕不會介入人哋婚姻,破壞別人家庭幸福。」

與郭永淳七年情無斷過,近年更愈來愈高調, Miki曾揚言:「一定會結婚生仔。」認定郭永淳是結婚對象。

腳神經退化

記者發現,戴住眼鏡的 Constance右眼瘀晒,經了解,由於她的雙腳神經線退化,早前因頭暈企唔穩,在家跌倒,撞瘀右眼。

○七年,郭永淳在側田介紹下認識楊愛瑾,二人開始暗交,與前妻的感情亦急轉直下;到○九年,郭永淳更以分居兩年為由,成功申請離婚。

「 Constance十六歲就識 Edwin,佢根本接受唔到個老公變心,更加唔明白一個話過同自己一生一世嘅男人,會因為第二個女人離開佢。嗰時佢收埋自己,唔肯食嘢,以為虐待自己, Edwin就會返嚟睇佢,但個男人無理過佢,後來仲因為嚴重厭食症,令胃細胞壞死,消化系統嚴重失調;大家見到佢咁好傷心,但點勸佢都放唔低,就算而家,有時佢仲係會講:『如果 Edwin喺身邊,會無咁難捱。』」 Constance身邊人說。

病況嚴重的伍智恒,開始以上帝作倚靠,還有其父長年累月不離不棄照顧,成為她求生動力。

因雙腳神經線退化,上週六,伍智恒到中環做物理治療,瘦到紙板身形的 Constance買了外賣三文治,再會合父親,由司機接載返司徒拔道寓所。

本刊記者向伍父問及 Constance病情,及前女婿可有探過女兒?他一聽見郭永淳個名,即嬲爆急步走人。

○八年, Miki已經和郭永淳撻着,二人前後腳出席余錦基兒子婚禮。

Miki在一次夜蒲中,透過側田認識郭永淳。

靠老豆撐

永安集團太子爺郭永淳( Edwin)家底豐厚,父親郭志權是永安家族第三代後人,母親李宛群則是養和醫院太子女。 09年,郭永淳與前妻伍智恒( Constance)離婚,二人因贍養費對簿公堂,在 Constance再三上訴下,最終贍養費每月由 2.1萬加至 4.25萬,另額外獲 150萬元。離婚後, Constance患上嚴重抑鬱和厭食症,多年來的醫藥費天文數字,全靠父親炒樓賺來的積蓄撐住。

持續打嗎啡

伍智恒父親伍顯光,是呼吸系統內科醫生,近年為女兒治病,已花過千萬積蓄。

「 Constance爹哋為咗照顧個女,而家只係上午應診,下晝就睇住個女。其實過去呢年幾, Constance因為腸病根本唔係好食到嘢, uncle依然會買好多佢鍾意食嘅嘢,就算吞唔到,俾佢𡁻吓,等佢可以有啲胃口。」

兩個月前, Constance出院回家休養,不斷受腸痛折磨的她,過去十六個月均要靠打嗎啡針止痛。

「每日都係 uncle幫佢喺屋企打針,因為食唔到嘢,仲要吊營養液。」

得番半條人命!但年多來, Constance不停在微博披露病況,更新消瘦病容,垂死向小三隔空控訴。「佢一提 Miki,情緒就好激動!佢已經冇再怪 Edwin,但就講明唔會原諒狐狸精。」 Constance友人說。

得戚講婚期

正式離婚已經五年,郭永淳跟楊愛瑾亦不再避忌。四個月前, Miki更由原本租住的干德道蔚華閣,搬入男友的跑馬地寓所同居。

兩年前約滿 Starz People後,楊愛瑾轉簽悅目藝人旗下, hea住做,工作量並不多。

「同咗 Edwin之後, Miki俾 Constance公開大鬧過,當時 Starz People老闆都勸過佢,做第三者會有好多問題要面對,想佢專心事業;兩年前佢唔續約,同公司搞得唔係咁開心,某程度都係因為 Edwin。不過做多做少都冇所謂,早兩個月佢同朋友講,話出年約滿之後就同 Edwin結婚。」知情者說。

上週六(十一月十五日), Miki由北京返港,有關明年結婚喜訊,她笑晒口說:「邊個講㗎?」

等足七年,終於有機會正式坐正,但當提及郭永淳前妻病情嚴重,她即時黑面:「我唔識佢!」問她有否慰問對方,楊愛瑾再強調:「我唔識佢!」之後匆匆上的士走人。

郭永淳與前妻離婚後,與 Miki戀情逐步浮面,更計劃明年結婚。

四餅女中, Miki工作量最少,但生活最富貴。

Miki因 Starz People老闆鄒世龍(左一)反對戀情,兩年前與舊公司不歡而散。

近年工作量不多的 Miki,去年有份拍攝無綫劇集《潛行狙擊》。

「小三」難防

日防夜防,「小三」難防,圈中夫婦因為小三介入破裂,一地都係。

寶詠琴

與劉鑾雄同甘共苦十五年,二人婚姻因李嘉欣介入玩完,寶詠琴因而患上抑鬱,其後更百病纏身,十一年內三度被癌魔折磨, 03年因腎衰竭病逝。

羅嘉良

08年與結婚十年的方敏儀離婚,半年後即宣布與內地演員蘇岩結婚,對前妻及兒子羅裕鋮的生活採取不關心,零經濟支援。



鍾意就快D Share啦!