掃呢頁CODE去手機

2014年11月20日 星期四

[壹週刊 - 1289] 半百楊玉梅厚粉回春 楊玉梅,M1,




49歲

當年 25歲選亞姐,楊玉梅個樣好老積,一早老定,而家完全唔似望五張。

同你吟一吟

半百楊玉梅厚粉回春

杜汶澤曾經講過「前世做錯事,今世做亞視」,但對於 90年三料亞姐季軍楊玉梅嚟講,做過亞視小花,起碼可以憑藝人身份,有機會轉型做飲食同美容生意。

雖然唔使靠個樣搵飯食,只係間唔中幫網上節目做吓主持,但話晒已經 49歲,楊玉梅點都要時時刻刻保持最 fit狀態。

上個禮拜五(十一月十四日),《壹》仔見到楊玉梅同朋友响圓方飲 tea。講真句,佢有冇後天加工就唔知,但就頻頻補粉畫嘴點遮瑕膏,加上平日會做瑜伽保持身材,唔偷懶有回報,就係個樣唔似半百中女。

25歲

補粉

畫嘴

要 keep住最佳狀態,楊玉梅就算同朋友飲緊 tea,都不停畫嘴補粉。



鍾意就快D Share啦!