網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月2日 星期日

萬聖節鬥波 33D袁嘉敏劈開JC「南瓜胸」 JC,袁嘉敏,BKD_S,Jessica C,




33D袁嘉敏(左)「胸嚇」JC,誓要與對方一決高下。

next 1/1 pre

近期上緊位的袁嘉敏興奮得手舞足蹈。

next 1/1 pre

勁風騷嘅袁嘉敏,係咪因為有暗戀對象在場呢?

next 1/1 pre

袁嘉敏:「我挺!我挺!」(設計對白)

next 1/1 pre

「黑魔后」JC都有「南瓜胸」架!

next 1/1 pre

安志杰(左)及伍允龍以漫畫《北斗之拳》主角拳四郎及骷髏骨look亮相。

next 1/1 pre

前面睇

next 1/1 pre

後面睇

next 1/1 pre

袁嘉敏在電影《屍城》與安志杰大玩SM。(資料圖片)

next 1/1 pre

近年由電視圈跳入影壇的袁嘉敏(Candy),雖然貴為港姐「最上鏡小姐」,但自去年與無綫約滿後,就即大解放,在多部電影中性感演出博到盡。先在今年初上映的電影以女上男下肉搏杜汶澤後,近日在太陽娛樂文化電影《屍城》與安志杰大玩SM,令人留下深刻印象。

風騷跳晒舞

Candy與「警鐘胸」Jessica C.(JC)、安志杰、伍允龍等在中環出席萬聖節派對,最注目的莫過於Candy及JC谷胸上陣,趁萬聖節派糖拋胸冧粉絲!Candy繼上次《屍城》首映中不慎賣大包露出右邊半個胸追擊密實JC後,今次以一身蝦肉色貼身低胸貴婦look現身的她,大玩Trick or Treat,貼身剪裁再加上蝦肉色,令Candy身材若隱若現。另外,她全程十分風騷,除不時對着鏡頭手舞足蹈,更用手輕撫「咪咪」,令其33D「Big」爆身材表露無遺,噴血指數直線上升。

挺胸壓JC

相反以「黑魔后」打扮的JC,雖然力谷34C「南瓜胸」,但鑑於JC在宣傳期間多次密實打扮,故論新鮮感及耐看性,比Candy遜色得多。兩女在合照時,Candy更以一副戰鬥格不時挺「胸」而出及胸壓JC,相信今次激戰,JC已輸了一大截!問到JC性感夜蒲會否感到害怕?她表示:「唔驚,有兩位強壯嘅男士保護我嘛!我呢身裝扮係參考咗安祖蓮娜祖莉嘅《黑魔后》。」另外,安志杰及伍允龍則以漫畫《北斗之拳》主角拳四郎及骷髏骨look亮相。

袁嘉敏自爆有暗戀對象

而袁嘉敏接受電話訪問時說:「衫同飾物都係自己去D.I.Y,因為呢排都拍緊《鴨王》,所以係妝容方面無JC咁詳細。(是否以性感狙擊JC?)我哋係陰陽組合,事前冇夾過,因為我喺戲入面好邪惡,所以今次係現實都想扮返純潔啲。」另外,她又自爆有暗戀對象,並在前晚同場出現,不過卻未有機會與對象談天說地。



鍾意就快D Share啦!