網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月18日 星期二

吳日言被邀拍露點三級戲 片商開價50萬 吳日言,BKD_S,




【值咁多咋!】吳日言被邀拍露點三級戲 片商開價50萬

2014-11-18 11:05:00



(資料圖片)

現年31歲嘅吳日言入行娛圈10年發展平平,唔係早前被本報影到佢著三點式,令人胸前一亮,大家都唔知佢平時係「禾稈冚珍珠」,原來係有料之人,今日有雜誌訪問吳日言,佢就自爆有片商曾開價50萬,搵佢拍露點三級片,佢先知自己個價係值50萬。

04年做歌手出道嘅吳日言,入行10年間,同兩間公司解過約,患過情緒病,曾經想過自殺,不過多得好友森美、小儀開解佢,吳日言先走出心結,目前唔止做咗寵物衫公司嘅股東之一,仲做埋有線娛樂節目嘅直播主持,喺圈中一直撈唔起,喺吳日言失意嗰陣,原來曾經有人搵過佢去拍戲,不過拍就係拍,但係09年係有片商搵佢拍露點三級片,仲開價50萬。

據該報道指,當時搵吳日言拍嘅三級片,就係蕭定一監製《3D玉蒲團之極樂寶鑑》,原來想搵吳日言露點上陣,吳日言喺報道話好在嗰時唔等錢用,先冇行差踏錯,就係嗰一次佢先知自己就算露埋點,個價都係值咁多。



鍾意就快D Share啦!