掃呢頁CODE去手機

2014年11月8日 星期六

Alan@Mr.傾囊娶妻 升呢10億駙馬

Alan扶實穿平底鞋似有喜的Sally步入教堂行禮。


Alan@Mr.傾囊娶妻 升呢10億駙馬

樂隊Mr.的主音布志綸(Alan)跟坐擁10億身家的陳明耀千金陳雪瑩(Sally)正式拉埋天窗,早上先到教堂行禮,Sally以一雙平底鞋亮相惹來有喜疑雲。晚上豪花百萬假四季酒店筵開32席婚宴,Alan坦言為娶老婆花盡積蓄,認真大手筆。

Alan跟家族經營玩具生意,坐擁10億身家的陳明耀千金Sally相戀四年,終於抱得美人歸。昨早在薄扶林道伯大尼教堂舉行婚禮,一對新人約10時35分乘坐白色開篷勞斯萊斯到達教堂,手上戴有三對龍鳳鈪、穿中式裙褂和平底鞋的Sally,孕味甚濃,全程由全白西裝打扮的老公扶着慢慢步入教堂,其後擔任兄弟團的Mr.其他成員及親友陸續到場。

歐洲蜜月兩周

婚禮完成後,Alan與換上純白色碎花樽領婚紗的太太步出教堂與賓客拍照,及後Alan與Mr.其他成員一同接受訪問,問到新郎在過程中有否感動流淚?Alan坦言很緊張,有想哭的衝動,身旁的Dash揶揄說:「見到佢眼泛淚光,諗住同佢自拍啦,點知佢木無表情。」談到蜜月地點,Alan說:「我會放兩星期假,唔係好似雜誌咁講放兩個月,諗住去歐洲,其他成員都會有假,佢哋就去五大洋七大洲攞靈感。」

一對新人乘坐白色開篷勞斯萊斯到教堂,又與兄弟姊妹團大合照。
  • 一對新人乘坐白色開篷勞斯萊斯到教堂,又與兄弟姊妹團大合照。
Alan不肯透露婚戒卡數。
  • Alan不肯透露婚戒卡數。

談到接新娘環節,Alan表示:「要食用啫喱包住嘅鹹竹蜂,同埋飲酸辣汁。」他又笑言最重要是姊妹們不要整亂他們的髮型。Alan又挑選了兩首張學友的歌給太太作愛的宣言:「雖然學友今日嚟唔到,但都有send message祝福我,仲畀咗好多意見,都好多謝佢,同埋好多謝其他歌手嘅祝福。」問到會否盡快生育?他稱一切隨緣,但Tom卻插嘴說:「快喇快喇!」

Alan於外父陳明耀(左)手上抱得美人歸。
  • Alan於外父陳明耀(左)手上抱得美人歸。
Alan大方應邀咀老婆晒恩愛。
  • Alan大方應邀咀老婆晒恩愛。

「儲咗好多年錢」

晚上一對新人假中環四季酒店設宴筵開32席,在婚宴開始前兩人先穿上禮服及婚紗見傳媒,並應要求兩度在記者面前「咀嘴」兼大騷鑽石婚戒。新娘子Sally明顯不習慣面對鏡頭,拍照完畢即快快返回場內,未有陪老公受訪。問Alan今次婚宴的使費是否過百萬?他說:「差唔多我儲咗好多年錢o架」擔任兄弟的隊友們亦幫口道:「佢好慳家o架,你睇佢揸咁多年都係嗰架車就知。」至於太太婚戒的鑽石卡數?他說:「唔好咁現實啦,太太好怕醜,始終係圈外人。」

問到太太早上行禮穿平底鞋兼要他全程「傍實」,是否「雙喜臨門」?Alan說:「我見到報道有寫,其實只係佢唔慣着高踭鞋。」連早上曾口快快說新人快有喜的隊友Tom亦維護:「我話快啫,我夠話自己好快有第二個」Alan又表示:「總之暫時未有住,等吓啦,隨緣!」他又透露準備跳舞環節和太太表演,亦邀得樂隊演出,他說:「班兄弟就唔好唱啦,我唔想佢哋冇得飲,唔好太大壓力,而且仲要幫我頂酒。」

文:音樂組



鍾意就快D Share啦!