網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月4日 星期二

唔洗靠盒子!Android 電視收睇 HKTV 全攻略 政治時事,HKTV,

IMG_3452


早前,我們就為大家測試過 Samsung Smart TV、手機及小米盒子點樣睇 HKTV,有些讀者回應就是:如果電視唔係 LG、Samsung,又想唔算手機、盒子睇 HKTV,有乜計?今日小編再教大家一個方法,如果你的電視是採用 Android OS 的話,只要好似盒子般安裝 HKTV 直播 APP,就可以睇到了。至於方法係點?下面就用 Letv X50 Air 教各位 unwire 讀者啦。

IMG_3438IMG_3439IMG_3440

▲Step 01:首先將 HKTV 直播 APP 的安裝 apk 檔放在 USB 手指內,以小編的 Letv X50 Air 為例,點按主頁並進入 APP 介面,再進入 File Manager 的 Devices。

IMG_3442IMG_3443IMG_3444

▲Step 02:找到 HKTVlivev1.apk,點按後再選擇「Install」,完成後點按「Open」就可以開始欣賞 HKTV 直播了。

IMG_3445IMG_3452

▲Step 03:至於平時的時候,只需要進入 APP 介面並點按「HKTV 直播」,就可以收睇了!TVB bye bye~~~

***每天送第一手最好玩的香港科技資訊,按下方 Like 加入我們

The post唔洗靠盒子!Android 電視收睇 HKTV 全攻略appeared first onUNWIRE.HK 流動科技生活.



鍾意就快D Share啦!