網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月8日 星期六

東網獨家:陳敏之孖張兆輝爆房了解「性」 張兆輝,BKD_S,陳敏之,




張兆輝即將有破格演出,與陳敏之飾演夫婦不斷去爆房尋性。(資料圖片)

next 1/1 pre

張兆輝表示時代進步,劇集內容都應該要更開放。

next 1/1 pre

張兆輝笑言時代開放,就讀五年級女兒(左二)的性知識比他更豐富。

next 1/1 pre

陳敏之透露在劇中不會有性感演出,與張兆輝的爆房場面只是正常行房。

next 1/1 pre

陳嘉佳飾演新移民,在劇中會大搞情趣挑起許紹雄的性慾。(資料圖片)

next 1/1 pre

張兆輝、陳敏之、阮兆祥、許紹雄、江美儀、陳嘉佳等本月尾將會開拍一套以性題材為包裝的趣劇,據知今次內容踩界,簡直挑戰電檢尺度。敏之劇中飾演一位性治療師,而劇中老公張兆輝是一名性社工,二人經常去「爆房」,鬧出不少笑話來。許紹雄則娶了來自內地的嫩妻陳嘉佳,小寶更經常度出不少情趣來挑起他的性慾。

監製文偉鴻接受訪問時大爆今次輝仔會有一個大突破,他謂:「總之佢喺老婆敏之眼中,係提供快樂的泉源。」張兆輝接受訪問時,被問到為何今次會接拍此破格角色時,他謂:「其實今次喺香港劇集上,係一大突破,依家其他地區劇集都好開放,香港劇集都應接納多啲題材。」問到有一對仔女的他,拍此劇會否感尷尬,輝仔說:「個女依家五年級,學緊性教育,佢都有問我同太太呢啲問題,係佢教番我哋轉頭,令我覺得呢樣嘢唔係咁難開口。」

敏之性方面好正常

劇中女主角陳敏之坦言都要去找一個專業的性治療師去揣摩角色,她謂:「我都想了解吓平時啲病人喺性方面究竟遇到乜嘢問題,有乜嘢性方面的疑難。(你有冇疑難?)我冇!我好正常。」問今次會否性感演出,她說:「唔會喇!(有挑逗張兆輝場口?)唔係挑逗,行房嗰啲囉!依家觀眾接受能力都好高。」



鍾意就快D Share啦!