網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月19日 星期三

黃秋生杜汶澤不和後 邱禮濤撮合「世紀合照」 秋生,杜汶澤,黃秋生,




【短片】【飯局乜乜乜】黃秋生杜汶澤不和後 邱禮濤撮合「世紀合照」

2014-11-19 01:38:00



其他影片:>>






黃秋生杜汶澤不和後 邱禮濤撮合「世紀合照」

同樣都好鐘意係網上發表意見嘅黃秋生同杜汶澤,其實早喺佔領運動之前已經傳出不和,之前秋生直拍阿澤圈入面冇朋友,阿澤又回敬唔想再講呢個人。

不過早前兩人因為喺佔領運動上面槍口一致,關係似乎有轉機,更因為導演邱禮濤拉攏,早前傳出搵佢兩位合作拍戲,今晚阿澤就係fb貼出佢同黃秋生及邱禮濤嘅合照,寫住:「普通飯局」,唔知係想暗示同秋生修補咗關係,定係話同秋生關係只係普通?不過點都好,兩人好耐冇合照,今次一齊食飯,呢個世界多個朋友點都好過多個敵人嘅。

就喺阿澤張upload唔夠一個鐘,黃秋生亦在facebook上載了一張彩色版本嘅合照,並謂:「傾下劇本啦。」



普通飯局個「普通」,有冇含意嘅呢?





哦…原來係「傾下劇本啦」…



鍾意就快D Share啦!