網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月30日 星期日

周柏豪當心悠係男人 柏豪,劉心悠,心悠,周柏豪,




周柏豪當心悠係男人



■新片中心悠和柏豪飾演夫妻,戲外柏豪卻視心悠「兄弟」。

劉心悠、許雅婷(Kabby)、何佩瑜、莊思敏昨日到葵芳出席電影宣傳,原本大會安排到場傳媒先進行訪問再開始活動,不過因為周柏豪遲遲未出現,所以整個活動要延遲開始。最後柏豪較原定時間遲到一個多小時才現身,他到場接受訪問時說:「我到場時間係2點半,唔知大會安排訪問先。其實喺ICQ年代我有儲心悠嘅相,不過一直都冇機會合作,今次合作之後好開心多咗個『兄弟』。」

至於片中扮演「鏢后」的劉心悠則表示,獲導演安排教練為她特訓,她學習半小時就已上陣拍攝,更兩次掟中紅心,心悠笑說:「中到已經好勁喇,戲入面我同柏豪係夫妻關係,不過未拍之前我完全唔知道飛鏢咁盛行,所以我以後除咗打保齡之外,得閒都可以去玩吓飛鏢,因為真係好好玩。」



■何佩瑜、Kabby與現場觀眾玩遊戲。



■劉心悠發現飛鏢樂趣,學習半小時便能兩次掟中紅心。

另外,獲選參與拍攝周星馳新片《美人魚》的Kabby透露,劇組已經開始拍攝,她說:「前幾日已經入咗組,開咗幾日工,不過角色就好神秘,劇組都唔想公佈住,暫時我都未做魚,不過食飯就有魚。」她又笑說:「我都未係好知我角色做乜,星爺好有大前輩嘅氣場,佢都有叫我好好準備。」

採訪、攝影:藍文浩



鍾意就快D Share啦!