網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月11日 星期二

密斟生意大計 碧咸突襲荔枝角顛倒眾生 碧咸,




碧咸突襲荔枝角傾生意!

next 1/1 pre

碧咸在李玟老公Bruce(紅圈者)陪同下現身荔枝角,並步行往利豐集團總部。

next 1/1 pre

碧咸鍾意喺FACEBOOK晒行跡,之前就上載夜景相,好有情調咁款!

next 1/1 pre

碧咸今日凌晨喺Facebook上載CHARM爆靚仔樣,仲自爆嚟咗香港。

next 1/1 pre

碧咸一度走入平民便利店,惹來一陣哄動,有途人更嚇到O嘴。

next 1/1 pre

碧咸穿型爆黑色西裝及白恤衫出巡,舉手投足均散發巨星魅力。

next 1/1 pre

碧咸殺入時裝界,擺明向老婆Victoria「挑機」!(資料圖片)

next 1/1 pre

李玟和碧咸是多年的好朋友。(資料圖片)

next 1/1 pre

萬人迷碧咸凌晨二時許自爆已來港,上載靚仔自拍照上社交網,並留言:「Just landed in one of the most beautiful cities in the world, Hong Kong.(剛來到世上最美麗城市之一,香港)」,逾百萬「咸粉」激Like。

之後咸爺以一身西裝骨骨Look,於下午二時左右現身荔枝角,隨行有數名保鏢。由於他盛裝出巡兼突然現身香港街頭,不少途人認出咸爺後即興奮舉機,影低萬人迷的靚仔樣,更索性與偶像同行,跟實咸爺!

走入平民便利店

咸爺與隨行保鏢步行至荔枝角港鐵站外,此時利豐集團總裁兼國際巨星李玟的老公樂裕民(Bruce Philip Rockowitz)落樓迎接貴賓,齊齊「遊街」遊上利豐總部!期間,咸爺一度現身平民便利店,惹起一陣哄動,沿途市民和OL大為驚訝,不停影之外,又大讚「好靚仔!好型呀!」亦有市民為影靚相,在咸爺經過之後不斷高呼咸爺名字,而咸爺亦「配合」地多番回望,令粉絲暈晒大浪!

幾經辛苦,碧咸與Bruce一行人步入利豐集團總部,大堂內有不少民眾及公司職員夾道歡迎巨星光臨,他所到之處鎂光燈閃個不停,咸爺全程面露笑容,心情Keep住大靚。而他們結束會面後,碧咸便急急腳離開,乘坐私人飛機離開香港,結束今次旋風式香港之旅。

由於咸爺所到之處均被網友瘋狂拍照,難怪各大社交網站都被咸爺洗版。

傾時裝大計帶挈股價升

咸爺與Bruce發展時裝王國的消息自今年四月傳出,有指他將獲1,200萬英鎊(約1億5,600萬港元)的合作費。受「萬人迷」效應刺激,今年4月9日利豐集團的股價曾升逾2%,但當時Bruce未有證實消息,只稱與碧咸是朋友。而咸爺自去年中告別球壇後,搵銀大計未有停止,「百足咁多爪」的他今年初升呢做美職聯新球會班主,其後更頻頻在大中華市場掘金,據知他今次與Bruce會面,主要為發展自家休閒運動服裝品牌鋪路,染指時裝界,實行向老婆Victoria「挑機」!

此外,CoCo助手丘小姐接受電話訪問時表示,CoCo夫婦與碧咸是多年好友,難得碧咸今次亞洲之旅途經香港,Bruce便相約碧咸食飯後帶好友到其公司參觀,但CoCo因事不在公司,故未能與碧咸見面。但CoCo經常跟碧咸見面,上月CoCo夫婦才跟碧咸伉儷食飯。問到碧咸在Bruce公司的情況?她說:「現場一片混亂,因為啲人太瘋狂,所以碧咸逗留咗一陣就走喇!」



鍾意就快D Share啦!