網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月13日 星期四

傳撻着同場甜蜜蜜 杏兒嘉穎自揭夾口供 杏兒,鄭嘉穎,嘉穎,胡杏兒,




傳撻着同場甜蜜蜜 杏兒嘉穎自揭夾口供



其他影片:>>






傳撻着同場甜蜜蜜 杏兒嘉穎自揭夾口供

胡杏兒早前有傳約滿大台後會離巢,近日獲公司以過千萬酬金挽留,事業得意據知愛情也有不俗發展。

昨日有雜誌報道指杏兒個多月前已暗撻舊拍檔鄭嘉穎,杏兒上周三慶祝35歲生日時,在派對上不避嫌跟嘉穎越坐越近,不時細聲講大聲笑,令同樣在場的杏兒緋聞男友李思捷十分冇癮,又謂杏兒近日有意北上發展,故向在內地發展多時的嘉穎問路而搭上,更指她近日學做蛋糕討好男方。



■杏兒(左圖)和嘉穎昨晚前後腳出席活動,也對撻着傳聞互相表態。

朝早通電話

杏兒昨晚與鄭嘉穎前後腳到跑馬地出席周刊活動,被記者追問跟嘉穎的戀情,她笑說昨日一早不停收到朋友的訊息,她說:「啲朋友係咁send段報道我睇,好明顯係看圖作文。同佢唔會啦,都咁多年同事,反而想工作上合作多啲。」她表示兩人不會因此尷尬,更謂昨晨已經通過電話大笑一番,暗示已夾口供。對於有指緋聞男友李思捷在生日派對上黑面,杏兒表示不知情:「唔知喎,佢冇嘢嘅。」

稍後到來的嘉穎到場接受訪問時笑說:「𠵱家啲創作越來越無限,本來唔係事實嘅嘢唔回應,不過唔想阻人(胡杏兒)發達,所以先解釋,識咁耐要都發展咗啦。」他還即場呼籲有意的男士說:「喂,快啲嚟搵佢。」

舊愛夠風騷

此外,鄭嘉穎舊愛、35歲的周麗淇(Niki)跟內地小生徐正曦已到談婚論嫁階段,在內地發展也非常順利。前日事業愛情都得意的Niki跟助手到銅鑼灣行街,不到一小時已滿載而歸,Niki發現記者拍照時依然保持笑容,打過招呼後,便上了一間樓上髮型屋恤髮。

採訪:黃曉妍

攝影:仇志德、畢紹基



■嘉穎舊愛周麗淇(左)亦已找到男朋友,事業仍大有發展。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!