掃呢頁CODE去手機

2014年11月15日 星期六

阿Bob 張繼聰爭男配乘基裸命! 阿B,林盛斌,Bob,張繼聰,繼聰,BKD_S,鍾鎮濤,




無綫台慶劇《老表,你好hea!》劇情啜核,下星期播出的劇情爆笑之餘亦甚重口味!張繼聰與林盛斌(阿Bob)將上演一場肥腩鬥腹肌,兩男幾乎全裸狂擺「基味濃」甫士做裸模!「裸」命二人組為《老表》搏命演出兼人氣爆燈,有望成為競爭對手角逐「男配」!

張繼聰練得一副好Body,梗係要大騷特騷

肌肉鬥肥肉

鋼條身形的張繼聰(左)與肉騰騰的阿Bob玩撞Pat,非常重口味!

互睇「全相」

埋身肉搏

人肉櫈仔

張繼聰趴喺地任阿Bob坐,氹得班師奶相當開心!

無綫台慶劇《老表,你好hea!》日前播出林盛斌(阿Bob)和陳嘉佳(細細粒)咀到爛床的終極長吻後,下星期又將有重口味場面!本報率先披露《老表》劇情,重頭戲是張繼聰與阿Bob上演「男男」戲份,搏老命全裸擺騎呢甫士氹師奶,畫面極度衝擊視網膜!

劇情將提到張繼聰與阿Bob山窮水盡,惟有下海秘撈,張繼聰做交通燈指揮員,而阿Bob則去地盤擔泥。其後二人聞說做裸模收入高,即豁出去在一班師奶面前瞓身做人體Model,任畫唔嬲!由於姿勢愈吸引叫價愈高,所以二人狂擺「裸」命騎呢甫士!雖然播出的畫面打晒格仔,但依然能夠睇到阿Bob的「震騰騰」肥腩及張繼聰谷盡「零脂肪」鋼條身形,相映成趣的重口味程度達至世界級!

唔會爭Fans

雖然二人在拍劇時穿上肉色打底褲上陣,不過一向大膽的阿Bob坦言相當尷尬,對於各方好友對他與細細粒的表現「直豎拇指」,他亦感到安慰:「未係全裸,但真係好尷尬,終於明白張繼聰之前晒完胸肌,出街畀人叫除衫嘅心情。(怕唔怕被比下去?)未驚過,總有人另類口味,覺得我正啲!聽到有朋友話應該加個『最佳螢幕情侶獎』畀我同細細粒,都幾開心。」

而在劇中經常騷肌的張繼聰因「露慣」而未有感到不自在,又謙稱與阿Bob路線不同,從未驚過爭Fans:「阿Bob好奔放,同場啲姐姐又好專業,好快就拍完場戲。(怕爭Fans?)阿Bob係偶像派,我係實力派,唔驚會爭。」

監製撐阿Bob

二人落力爆笑演出,大有機會角逐今年台慶的「最佳男配角」,對此,張繼聰坦言唔會預測未知之數:「冇諗過,大家都做得好,唔會比較。」至於《老表》監製黃偉聲則偏向睇好阿Bob,大讚他勇於犧牲:「阿Bob默默耕耘冇咩人賞識,今次佢又咀又露,面對嘅壓力多過張繼聰,話晒佢有三個女。張繼聰操咗半年肌,日日食烚菜,不過佢有廣告收益。」此外,黃偉聲透露拍攝時個個都笑到碌地,多得創意無限的演員度橋獻策,才能好戲連場!

張繼聰練得一副好Body,梗係要大騷特騷

肌肉鬥肥肉

鋼條身形的張繼聰(左)與肉騰騰的阿Bob玩撞Pat,非常重口味!

互睇「全相」

埋身肉搏

人肉櫈仔

張繼聰趴喺地任阿Bob坐,氹得班師奶相當開心!



鍾意就快D Share啦!