掃呢頁CODE去手機

2014年11月8日 星期六

關照舊朋友 Chilam撐蔣志光復出歌壇 Chilam,張智霖,




關照舊朋友 Chilam撐蔣志光復出歌壇



其他影片:>>






蔣志光VS鍾志光 Chilam:娛圈需要好嘢

張智霖(Chilam)、謝婷婷、馬詩慧(Janet)與女兒王曼喜等,前晚在中環出席時尚派對活動。最近因惡搞舊歌《相逢何必曾相識》做《相逢何必曾燒衣》而忽然熱爆網的蔣志光,獲網友在fb開專頁支持復出拯救樂壇。飛圖唱片年代曾經與蔣志光合唱過《舊朋友》的Chilam,坦言支持對方復出,問到會否考慮《舊》的班底再合唱?Chilam即說:「如果有當然無任歡迎,本身7月開演唱會時,想請佢哋上台,但好難夾齊人,希望𠵱家開咗口,下次個唱可以一齊唱!」



■蔣志光將金曲改為《相逢何必曾燒衣》而在網上爆紅。互聯網圖片



■張智霖坦言7月個唱已想約蔣志光上台合唱,只因難約齊人才未能成事。



■張智霖與蔣志光當年飛圖的《舊朋友》是蔣志光作曲兼填詞。互聯網圖片

飛圖聚會欠許秋怡

Chilam又爆料指飛圖唱片早前搞了個聯誼活動,他說:「其實喺一兩個月前,韋綺姍發起同舊公司啲同事聚會,本來許秋怡有份,點知嗰日秋怡屋企廁所個天花板冧咗,所以嚟唔到,𠵱家密謀第二次聚會。」Chilam亦稱會替蔣志光穿針引線,簽他的唱片公司。

此外,王曼喜被指與女性密友Lia同居,身為媽媽的Janet說:「唔係嘅,係佢去朋友度過夜,平時都會㗎喇!」她亦不介意女兒搬出去住:「唔捨得都要放㗎,唔通綁手綁腳咩?佢開心就得,不過開心還開心,唔好唔記得屋企。」再問如果女兒搬走自住,會否需要配後備鎖匙給她?Janet說:「梗係唔會啦,私隱嚟㗎嘛!」不過Janet大爆老公王敏德最呷醋,她說:「佢早出晚歸,少見啲,都會俾說話個女聽。」



■馬詩慧(右)爆女兒王曼喜經常出外夜宿。



■謝婷婷笑言想見王菲,更希望聖誕可以一家人吃飯。

婷婷盼聖誕會王菲

此外,提到謝霆鋒榮升上市公司大股東,身為妹妹的謝婷婷竟說:「我唔知喎,不過知佢生意好。」問她會否找哥哥做經理人?婷婷笑說:「佢做娛樂老闆,佢係最嚴對我,我驚畀佢恰到儍呀!」問她會否想要多個阿嫂?她說:「呢啲嘢睇哥哥,呢個moment戥佢哋開心,佢係個好抵錫嘅男人,如果聖誕可以一家人食飯就好喇!」

採訪:盧妹

攝影:陳志嵐

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!