網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月5日 星期三

[FACE - 389] 爛腳連詩雅的士拒載 連詩雅,MF,




全知言成日覺得連詩雅屋企係無長褲嘅,當日着住條短裙嘅佢,對腳竟然花到一撻撻咁,真係有啲礙眼。

全知言

爛腳連詩雅的士拒載

近排忙於宣傳新歌嘅連詩雅,全知言上個月就喺中環撞到佢。個樣就冇乜問題,但係見到佢對佈滿傷痕嘅長腿就嚇親,眾所周知連詩雅一向都係 sell長腿,因乜解究咁唔珍惜啲搵食架生呀?

話口未完,全知言就見佢步履輕盈咁走埋架的士度,點知位司機竟然唔肯載連詩雅,好少俾人拒絕嘅連詩雅當堂黑晒面,其實的士站就喺後面街,你上車個位又係禁區,行多兩步都唔怕啦,長腿姐姐!

比司機拒載,連詩雅向斜路頂行,所以話,明星唔係大晒㗎!

連詩雅自己一個喺中環遊走,無助手跟身嘅佢買完嘢當然要自己拎,不過個樣使唔使咁苦呀?

上週三( 29日)出席活動,連詩雅明顯落咗重料喺對腳度,成對腳又白又滑!



鍾意就快D Share啦!