網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月13日 星期四

[FACE - 390] Fiona着遲 2日輸咗 Fiona,薛凱琪,MF,




6/11

薛凱琪兩日後出席活動着咗同款裙,着衫呢家嘢, Fiona遲過人就唔夠潮

全知言

Fiona着遲 2日輸咗

薛凱琪之前執導嘅新歌〈最後最後〉 MV,獲得北京微電影節邀請參賽,真係威威!不過上週四( 6日)佢就真係失策!

4/11

周冬雨同阮經天來港出席電影《暴走神探》記招,身穿 Alice and Olivia白色連身裙,盡顯青春。

話說當日 Fiona出席尖沙咀一個亮燈儀式,好潮咁着咗條香港未有售嘅美國名牌 Alice and Olivia連身裙,當然 Fiona着得好好睇啦,之不過撞咗衫呢!

就喺兩日前亦即係上週二( 4日),內地影星周冬雨來港宣傳《暴走神探》都着咗同一款裙。件衫着遲咗 2日就蝕晒底,但如果 Fiona留意吓娛樂新聞,就唔會輸得咁應



鍾意就快D Share啦!