掃呢頁CODE去手機

2014年11月19日 星期三

[FACE - 391] 代妹找數 阿妹撐佔中 內地堅封殺 G.E.M. 佔中,鄧紫棋,G.E.M.,G.E.M,政治時事,MF,




在內地爆紅後過去一年甚少回港, G.E.M.近日卻突然清閒,日日留家玩煮飯仔,上週又被本刊拍到約見營養師。

真面目

代妹找數 阿妹撐佔中 內地堅封殺 G.E.M.

三個學聯上京去,連機都上唔到,堂堂強國嘅量度?無謂畫公仔畫出腸!所以佔中啟動個幾月,娛樂圈夠膽撐起雨傘嘅真係冇乜幾個,北上搵銀係大勢,唔通同啲人仔過唔去咩?

上週強國網傳一份廣電局藝人黑名單,何詩、明哥上榜唔出奇,奇就奇在強國新寵 G.E.M.都有份,搞到即晚淚灑演唱會澄清。據知情人士透露,原來 G.E.M.出事都好無辜,事緣係早前 G.E.M.胞妹鄧依伶喺 fb發表一段撐佔中嘅文章。原來一個搵人仔,全家都受監視㗎!








自從去年初參加湖南衞視歌唱比賽節目《我是歌手 2》, G.E.M.突然在強國爆紅,微博粉絲人數由 100萬變 1,500萬,巡迴演唱會走勻全國加場再加場,狂擸半億人仔。事業重心移師強國,又曾經公開叫 CY加油,誰不知連「愛國愛港」 G.E.M.都出事,月初登上一份傳為廣電局內部傳閱的黑名單。

G.E.M.妹面書朋友不多,不過大半以黃絲帶做頭像,據悉 Elannie多次在私人面書撐佔中撐出鑊,搞到家姐被封殺。網卜圖片

G.E.M.妹就讀於 G.E.M.母校真光亦一樣愛唱歌,曾經接受本刊訪問話冇諗過入行,所以言行比家姐大膽得多。

G.E.M.妹剷 fb

雖然該名單最終沒有任何認可,不過上榜藝人個個小心,容祖兒即刪黃絲帶貼圖、 G.E.M.亦在當晚的南寧站巡迴個唱上灑淚表心跡:「清者自清。」

有傳向來言行「愛國」的 G.E.M.,是被胞妹鄧依伶所累,就讀 G.E.M.母校真光,現年 17歲的 Elannie,早前在面書曾轉發佔中消息,又曾撰寫一篇佔中文章,疑似被強國監察組織發現,呢個消息亦傳到唔少幫港星接國內 show嘅中介人耳中,據知 G.E.M.公司非常緊張,本刊查閱 G.E.M.妹的 fb,只剩下今年 7月以前的紀錄。

月初( 7日), G.E.M.失驚無神登上疑似黑名單,當晚在南京舉行巡迴個唱時表演激動,喊住話「清者自清」。網上圖片

年初參加強國真人騷《我是歌手 2》後, G.E.M.在強國人氣暴升,微博粉絲亦由一百萬直升近日至逼近一千五百萬。

事後 G.E.M.(左下圖)在微博發布巡唱未來安排澄清未被封殺,經理人張丹(右)亦表示純屬謠言,已接的內地商演、電視台節目不受影響,不過之後點就要慢慢睇。

網上圖片

密會鬼仔 dancer

話冇影響,但事實上 G.E.M.又真係多咗好多時間留港。週日(16日)下午三時, G.E.M.喺屋企乘七人車出發到北角,到達艇街一座大廈外停車, G.E.M.仲同一位高大鬼仔一齊落車,一路行一路有講有笑;逗留一個多小時後, G.E.M.就自己離開再坐七人車到中環。發現記者後, G.E.M.主動說︰「佢係幫我跳舞嘅 dancer,我哋頭先去 family church,佢都係教友,順路車埋佢啫,𠵱家趕住去見營養師,我要見 3個營養師呀。」

週一,本刊記者致電經理人張丹,他亦否認封殺傳聞,他說:「佢個妹個 facebook我冇留意、唔清楚,不過封殺個傳聞就唔係真,總之所有巡迴演唱會、商演同上節目都程序照舊,冇受影響,同埋嚟緊都會上內地電視台節目囉!」是真是假,真係要時間證明,學佢閨蜜李蘊話齋, G.E.M.接落嘅 job都夠食半年

經理人謂 G.E.M.身邊出現的俊俏鬼仔是演唱會 dancer,不過 dancer為乜陪 G.E.M.去見營養師就難解釋。

對於近日留港多過北上,張丹亦表示是為年終舉行的巡迴演唱會作準備,所以每日與老外監製、 dancer為伍。

人人自危

佔中個多月,歌手藝人無論立場喺邊,多數玩沉默唔敢表態。無他嘅,強國鍾意玩封殺,強國網民又郁啲愛話罷聽罷睇,唔係人人夠薑承受後果。

容祖兒淆底

9.28後曾經 post黃絲相� d警方過度武力,封殺名單即使未經證實,祖兒已經即晚刪除黃絲相,暗自淆底。

謝安琪斷正

唱過〈雞蛋與羔羊〉,又落金鐘撐過學生,傳出被封殺後 Kay回應唔擔心:「工作受阻,可以騰出空間俾其他人。」

杜汶澤淡定

《蘋果日報》圖片

一早唔玩微博、去年支持台灣台陽花運動時已經擺明同內地網民對立,新片《非法操作》被換角,阿澤最淡定:「習以為常。」



鍾意就快D Share啦!