掃呢頁CODE去手機

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392 - 外地娛樂] 10億摩西過紅海 基斯頓:我都精神分裂! MF,




《出埃及記》大部分用實景拍攝,呢場以獅身人面像做背景的場口,並非在埃及拍攝,而是專程在西班牙阿爾梅里亞搭景攝製,好揼本。基斯頓自爆在西班牙拍外景時,曾經因為乾燥,口角經常「爆拆」好辛苦,但飾演摩西一角仍然令佢好有英雄感。

西區

10億摩西過紅海 基斯頓:我都精神分裂!

邊個話大時大節一定係猛片如雲輪住上?其實各大電影公司已經掌握到大節日同對手硬撼冇着數,紛紛避開大節上電影至係大趨勢。睇吓 Christopher Nolan導演的大片《星際啟示錄》選擇在 11月冇對手時段上映就知。《星際》後,由 Nolan愛將基斯頓比爾( Christian Bale)主演的《出埃及記:神王帝國》( Exodus: Gods and Kings)於 12月初上畫。

改編自聖經《出埃及記》一章,耗資 10億港元拍攝的《出埃及記:神王帝國》,講基斯頓比爾( Christian Bale)飾演的摩西,率領以色列奴隸,穿越紅海逃出埃及的故事,故事大綱跟聖經原著相似。

雖然摩西係聖經中的救世偉人,但一向敢言的基斯頓,卻唔怕得罪話摩西野蠻、搞事甚至精神分裂,同自己好相似喎!

《出埃及記:神王帝國》

上映日期: 12月 4日

1.《異形》大導列尼史葛,點解會拍《出埃及記》?

77歲的大導列尼史葛(右)出名嚴謹,每個場景都要親自到場監督,今次由他帶領下,整個拍攝工作只需 74日就完工,超有效率。

拍過《異形》同《帝國驕雄》的導演列尼史葛,原本冇諗過拍改編聖經的電影,因為一向對宗教並不關心,但一日《出埃及記》監製 Peter Chernin將劇本交給列尼,當列尼睇完後,對摩西的來歷好感興趣,從不知道摩西為拯救以色列奴隸,不惜與埃及王子為敵,而曾經親如兄弟的 2人最終反目成仇。列尼覺得個故事好偉大又戲劇性,決定擔任《出》片導演。



2.基斯頓對摩西一角有什麼看法?

做過蝙蝠俠,又試過增肥演職業騙徒,演乜似乜的基斯頓,最近接受訪問時,直言對摩西一角有獨特睇法:「我之前對摩西呢個偉人不太熟悉,但看完劇本之後,發覺摩西係一個精神分裂,而且好野蠻的人。不過摩西雖然好麻煩兼且搞事,但佢都係為咗人民而戰鬥,呢個精神好值得敬佩。其實我亦覺得自己精神分裂,為演戲可以減肥減到變火柴人,又可以增肥變大肥佬,而且好奄尖,工作人員都覺得我麻煩,但我沒有摩西咁偉大。」

列尼搵基斯頓合作,原因係欣賞基斯頓只要投入角色就可以去到好盡,無論減磅變火柴人,甚至增磅變大肥佬都肯。

《出埃及記》主要講述摩西帶領以色列人逃出埃及,及摩西跟埃及王子反目的故事。埃及王子即法老王繼承人一角就由澳洲演員祖爾艾哲頓飾演,為拍此戲,祖爾要把頭剃光,為藝術犧牲。

執導《異形》的大導列尼史葛,同《異形》女主角薛歌妮韋花一直關係良好,今次拍《出埃及記》,就搵咗呢位愛將飾演埃及皇后。



3.片中摩西過紅海場面最震撼,拍攝時有幾大陣仗?

導演列尼為求真實,片中 2/3是實景拍攝, 1/3利用電腦特效製作,今次拍摩西過紅海戲份,劇組便專程飛去西班牙富埃特文圖拉島的沙灘上取景,還在當地請了 3千名臨記扮奴隸,而事後便加入特技製造紅海一分為二特效。由於動用大量人力物力,所以全套戲製作費高達 10億港元。

摩西過紅海一幕,劇組專誠拉大隊去西班牙富埃特文圖拉島拍攝,除租直升機在上空 360度環迴拍攝,更請咗 3千老臨扮奴隸,拍出震撼場面。



鍾意就快D Share啦!