網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392] 監製上身 麻煩改戲 三度延期 張智霖阻阿佘搵食 張智霖,佘詩曼,阿佘,MF,




葉念琛在 10月已將劇本分派畀各演員,佘詩曼收到時個樣都似係滿意喎!

網上圖片

真面目

監製上身 麻煩改戲 三度延期 張智霖阻阿佘搵食

43歲童顏張智霖( Chilam)去年憑《衝上雲霄 II》 cool魔一角翻 hit,加上以 5千萬賣身俾蕭定一係威係勢,今時今日講句嘢都有力啲!

14年前經典劇《十月初五的月光》,今年落實開拍電影版,主角初哥哥(張智霖)和祝君好(佘詩曼)鐵腳走唔甩,上月 8日正式開鏡,可惜拍唔到半日, Chilam下令叫停,捉埋佘詩曼和導演兼編劇葉念琛入房密斟並要求改劇本,據知劇本一改再改,最新消息指要明年 3月至埋到尾!年尾流流阻住佘姐接騷搵錢, Chilam好大膽喎!

00年一套《十月初五的月光》收視最高去到 46點超經典。如今《十月初五的月光》拍電影版,都算叫人期待。

上月 8日一眾演員相約在澳門一卡拉 OK拍第一場戲,但拍完 3個 take就俾 Chilam嗌停。

網上圖片

Chilam要求葉念琛改劇本,葉念琛聽話改完即約 Chilam出嚟面對面傾,再 po番張合照上微博。戲,梗係要做足嘅。

網上圖片

14年前的阿佘同 Chilam冇乜變,最恐怖連家燕姐都一樣樣。

《蘋果日報》圖片

拍到農曆年

《十》片中秋節開始寫劇本,本於上月 8日正式第一日開工,原以為舊班底大家都有默契會順順利利,可惜今時唔同往日的 Chilam卻即日發難,嫌導演對角色不了解,劇本親熱鏡頭又太多,要求葉念琛在兩個星期內改好劇本。

導演和演員溝通後對劇本作出更改絕對平常,其他組繼續開拍,編劇專心改劇本唔阻進度,但今次 Chilam一句即令全部演員齊齊停工齋等,首當其衝佘詩曼應該影響最大。據知原安排 11月開始拍的《十》片會於年底煞科,但現電影需要拍至過完農曆新年,隨時阻住阿佘喺黃金搵錢檔期掘金。

週日( 23日)有份參與《十》片的唐文龍向本刊直認電影或需拍至過年,「劇本係需要調整,到𠵱家都未收到新劇本。據知部戲要拍到過咗農曆年,甚至係 3月,我係有接到工作嘅,不過劇組方面都好願意去配合,呢啲係無辦法預料嘅困難,𠵱家都商量緊去就番個期。不過劇本調整都係好事,就算要等都係值得!」

而老闆蕭定一週一( 24日)就對電影一延再延回應說:「絕對無咁嘅事,因為我哋接咗個綜藝節目,所以 26至 30號就要去韓國,要 30號先返嚟,所以咪要 3號先開到工囉!劇本已經改好咗好耐㗎喇。」咩原因係其次,阻人搵食大件事呀!

和 Chilam年紀相若的唐文龍當年和 Chilam都算傾得埋,只係後嚟一個北上、一個留港發展至少咗聯絡。

《蘋果日報》圖片

原安排於月中埋位的唐文龍,提早結束美國探親之旅,可惜返港後至得悉埋位日期一改再改。

網上圖片

每年新年都係演員搵錢好時機,剛於上周去大馬攞完女主角獎的阿佘,今年因為要為《十》片埋位,無奈放棄年尾搵錢黃金機會。

網上圖片

除了佘詩曼,原安排 Chrissie和 Chilam合作新戲《千億惡魔愛上我》早於 8月開鏡,但 Chilam要拍《十月初五的月光》和國內綜藝節目,《千》片無了期延期。

惡頂演員

演員做戲要有自己 style先至搶到鏡,但不少有經驗的老牌演員,就往往因為加插自己意見而改劇本,不過改劇本呢家嘢,好聽啲叫專業,難聽啲就係阻人收工,連影帝秋生哥都俾人話過㗎。

嫌唔通順 黃秋生

今年返娘家接拍劇集《梟雄》時,就一早講明要睇過晒劇本,搞掂晒先起行外景拍攝。「我只係希望將對白改得更合理,可能寫手太年輕,好多人生經驗處境冇經歷過,文句組織有啲混亂。」

配合場景 王喜

已經離開大台嘅王喜,曾經都係電視台搶手貨,可惜拍《烈火雄心 3》時,唔知碇同當時得令嘅鄭嘉穎不和,結果被嘉穎向樂易玲告狀王喜擅自改劇本,當時王喜都直認:「我有改!不過都係配合場景而改,絕對唔會影響對手接落去。」變成麻煩演員的他,最後被大台提前解約。

改角色設定 麥長青

已經升華到甘草演員嘅麥長青,去年拍《守業者》時當正自己係主角,嫌個角色太平凡,喺 10年攞過 TVB最佳男配角嘅麥包,竟然提議監製梁材遠將佢變奸角,劇尾再變番好人,等佢有得發揮吓,結果又搞到犯眾憎!



鍾意就快D Share啦!