網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392] 周杰倫開騷禁女色 周杰倫,MF,




班女 dancer都識自動自覺行開避免掂到周杰倫,睇怕全台人都知準人夫周杰倫真係唔掂得。

全知言

周杰倫開騷禁女色

距離婚禮仲有唔夠個半月,上週三( 19日)周杰倫個唱巡到嚟香港站,雖然歌迷要長途跋涉去到機場博覽館睇演唱會,但係亞洲天王魅力真係沒法擋,又係一票難求!

以往周杰倫慣例有勁舞加入特別視覺效果,今次都有,但明顯 cut晒同女 dancer嘅辣舞場面囉!就算有性感女 dancer在側,周董都係企到離行離列,而且周董今次對班女 dancer身形冇乜要求,雖然唔知班 dancer係咪未來 Jay嫂昆凌揀,但就好明顯落咗 order,唔俾「周周」(昆凌叫周董嘅花名!)再掂其他女仔囉。

以往周杰倫演唱會都會有唔少火辣辣嘅女 dancer坐陣,但今次個唱嘅女 dancer咩質地?全知言唔多講喇。

10年周杰倫嘅紅館個唱,仲有好多同女 dancer跳貼身舞嘅場面喎!

成個老襯

上週一( 17日)周杰倫就破天荒將同女友昆凌嘅合照放上微博,周董一副老襯咁嘅樣。



鍾意就快D Share啦!