掃呢頁CODE去手機

2014年11月29日 星期六

娜姐斟Jessica搶攻韓胸業 娜姐,Jessica,BKD_S,周秀娜,

周秀娜


娜姐斟Jessica搶攻韓胸業

女神周秀娜升呢做內衣女王!娜姐接受最新一期《好報》專訪透露,斥資八位數字打造內衣王國,封胸一年的她,更拍噴血內衣照做埋生招牌!向來食腦的娜姐早前巧遇韓國女神、前少女時代成員Jessica時,更力邀對方Crossover參與內衣設計,實行打「女神牌」,擴建其內衣王國,連韓國市場都唔放過!

明年就踏入三字頭的周秀娜諗頭多多,自約滿內衣代言人後另起爐灶,娜姐在昨日出版的《好報》中,自爆今年底會推出自家內衣品牌「LaaNaa」,還希望兩年後進駐中環買億元舖,五年後可以上市,打造內衣王國!娜姐還自己做埋生招牌,破「峰」出擊解禁咪咪!

「大家坐低慢慢傾」

娜姐今次斥資八數字搞新品牌,自言不成功便成仁,除希望可以物色中外知名模特兒或女星做代言人外,還望邀得猛人與她Crossover,參與設計新Bra Bra!娜姐上月到海口出席活動時,巧遇韓國女神、前少時成員Jessica,兩位女神一見如故,據知,擁有自家設計眼鏡品牌的Jessica贈予娜姐Coupon,娜姐即打蛇隨棍上,力邀在美國讀過時裝設計的Jessica參與內衣設計,希望有錢齊齊搵,當時對方亦希望有朝一日可以合作。

周秀娜在最新一期的《好報》專訪中自爆過往亦被邀出席飯局,但她一概拒絕。
  • 周秀娜在最新一期的《好報》專訪中自爆過往亦被邀出席飯局,但她一概拒絕。
上月娜姐在活動上巧遇前少時成員Jessica,二人有望合作。
  • 上月娜姐在活動上巧遇前少時成員Jessica,二人有望合作。
周秀娜年底將推出自家內衣品牌「LaaNaa」,希望打造自家內衣王國!
  • 周秀娜年底將推出自家內衣品牌「LaaNaa」,希望打造自家內衣王國!

本報致電娜姐,問到是否邀請Jessica加入設計團隊或搞品牌Crossover?她說:「當日同佢傾咗好多嘢,講扮靚心得之餘,都有問Jessica有冇興趣參與我嘅內衣品牌設計,佢都話大家可以坐低慢慢傾。」娜姐謙稱自己未到女神級,Jessica才是真正女神:「佢真係好靚,又有生意頭腦,係一個智慧女神,如果可以搵到佢合作,可以打入埋韓國市場!」問有否與Jessica傾價錢?娜姐即笑謂:「我哋講心唔講金,如果要講金,我諗真係好貴,惟有自己慳住使!」

大爆娛圈潛規則

在《好報》專訪中,娜姐除了大談生意經外,入行近七年的娜姐還把娛樂圈的潛規則娓娓道來:「我唔敢講自己好聰明,但入得呢行就要清楚自己做緊乜,要有目標,每一步都要計劃,唔係人哋叫你剝就剝,剝都要有Point,唔係你知道有潛規則就舂個頭埋去。過往都有唔少飯局同神秘電話搵我,但我只係一個模特兒同演員,呢啲嘢唔包,Sorry!」談到會否欽點接班人?娜姐認為「周秀娜」只得一個,無人能代替:「接班人?冇心水喎!由出道到依家都係做好自己嘅事,留意自己想做啲咩,好少去留意其他人。出道時畀人叫做『翻版樂基兒』,咁我係開心嘅,但係我都需要用時間令人記得我係周秀娜。如果有人叫做『翻版周秀娜』,我都唔會咁鍾意,因為都幾慘o架!你要用一段時間去令大家忘記個稱號,而去記得你,我覺得最緊要都係做番自己。」

文:專案組



鍾意就快D Share啦!