掃呢頁CODE去手機

2014年11月3日 星期一

Liddy暗示俾彭順呃 彭順,李悅彤,Liddy,




Liddy暗示俾彭順呃



其他影片:>>






Liddy偷食回顧 暗示俾彭順呃

曾跟彭順偷情的李悅彤(Liddy),日前接受有線訪問,被問到會否覺得對不起某些人(彭順老婆李心潔)?Liddy坦言:「會唔舒服,但感情冇得控制。」她在訪問中不肯提彭順的名字,明顯跟對方劃清界線:「最後悔係識咗嗰位仁兄,遇到對嘅人、錯嘅人都係種緣份,我惟有認命。」

Liddy承認男人唔壞女人唔愛,還暗示曾被彭順欺騙:「有時出現所謂嘅假象,令我誤以為有希望,呢件事令我認清楚一啲人。以後見到已婚男人一定兜路行,唔好畀人有遐想。」對於被封「小三」,Liddy耿耿於懷說:「往事不堪回首,係一個噩夢。」她還自嘲成為妹妹的反面教材,希望妹妹不要重蹈她的覆轍。

撰文:皓騫



■Liddy(右)後悔認識彭順,自言以後遇到已婚男會兜路走。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!