網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月16日 星期日

佘詩曼Tube Dress吸金:見到靚靚冇尷尬 靚靚,佘詩曼,袁詠儀,




以性感Tube Dress出席活動的佘詩曼表示,深信張智霖太太袁詠儀對緋聞亦只會一笑置之。

next 1/1 pre

米雪忍唔住要研究一下阿佘呢身性感打扮。

next 1/1 pre

阿佘與雷頌德(左)、方力申一同吸金。

next 1/1 pre

阿佘為了好姊妹周家蔚懷第二胎保密,笑言忍得好辛苦。

next 1/1 pre

新婚的黃伊汶更顯容光煥發。

next 1/1 pre

阿佘因拍劇曾與張智霖傳緋聞。資料圖片

next 1/1 pre

張智霖與袁詠儀是圈中的模範夫妻。資料圖片

next 1/1 pre

藝人佘詩曼出席鐘錶品牌旗艦店開幕典禮,她透露正忙於拍攝電影《十月初五的月光》,對於拍檔張智霖被指不滿劇本,要求導演作出修改,她否認有其事,指各方面多作溝通才會令拍攝更加理想。

袁詠儀冇嚟探班

因拍劇曾與張智霖傳緋聞的阿佘,被問其太太袁詠儀(靚靚)可有探班?她表示未在片場碰見過:「開鏡嗰日冇去。(咁之後有冇去?)一直都冇。(怕見到會尷尬?)唔會介意、唔會尷尬,如果介意就唔會接呢部戲」

原來阿佘今早才從大陸鶴山開完工作返港,她笑言「賺完人仔再賺港幣」,以一身Tube Dress性感打扮出席活動,她說:「呢條裙係造型師安排,我不嬲唔係行性感,(選視后嗰日會性感?)最緊要靚。」

爆周家蔚懷胎忍口

對於好姊妹周家蔚出席活動時宣布懐有第二胎,她笑言已經保守了這個秘密多時:「好開心多咗個契仔或者契女。(送咩禮物?)唔會咁快諗,要睇個樣決定,佢之前生過一胎,所以會戒口。(有冇引家蔚食嘢?)佢忍口忍得好犀厲,我哋打邊爐佢都忍到。」



鍾意就快D Share啦!