掃呢頁CODE去手機

2014年11月24日 星期一

撑維基 寸TVB「玩晒」 網民激讚阮兆祥真漢子 阮兆祥,TVB,

撑維基 寸TVB「玩晒」 網民激讚阮兆祥真漢子


【晴報專訊】「魔童」王維基的香港電視(HKTV)於本月19日開台,打正旗號力撼無綫《萬千星輝賀台慶》,搞到無綫台慶收視創下17年新低點;正當不少觀眾掙扎在撑港視抑或繼續睇無綫之際,身為大台人的阮兆祥竟在個人棟篤笑上憑歌撑王維基,獲網民大讚無懼得罪公司是真漢子,究竟敢言的祥仔是真心撑港視?還是只為棟篤笑搞噱頭?

《阮兆祥2014硬食博覽棟篤笑》日前在灣仔伊館舉行,祥仔以多個惡搞造型示人,包括模仿都敏俊、金正恩及黃偉文等,又惡搞改編歌大放笑彈。然而貴為大台藝人的祥仔,竟公然在台上力撑港視,完全不放無綫在眼內。

憑歌捧港視「變陣快」

變身光頭黃偉文的祥仔,寫了一首惡搞歌賀王維基開台:「見到他等了59個月,他終於得到牌照,這一位是王維基。」隨即高歌:「發牌也有苦惱,艾威好鬼躁,看看兩三億,似垃圾快快燒完,龍門又要搬埋,港視高質料不發牌,最好兩台玩晒,是否偷偷向大台說,其實願意畀佢就怪,絕招,基基變陣明快,求其用個apps掂晒。」祥仔是綜藝組藝員,今次竟然借王維基落余詠珊面,認真夠「沙膽」。

而盛傳與大台高層余詠珊不和的曾志偉,當晚以嘉賓身份上台,志偉提議祥仔娶梅小惠時,又與祥仔聯手寸無綫:「嗰日可以好似歡樂滿東華咁,直接籌埋款,為TVB仆心仆命,天下間最衰的電視台。」

祥仔今次狂寸無綫,獲大部分網民公開力撑,有網民大讚祥仔:「真漢子!呢幾十年畀無綫所謂簽約,實際上綁手綁腳。」不過亦有網友不太支持,並留言:「感覺佢夾硬搵嘢嚟講,同黃子華冇得揮。」

志偉爆祥仔想跳槽

祥仔咁夠膽寸娘家,原來他明年二月就約滿無綫,莫非就全無顧忌?有網民表示:「如果維基肯要佢應該有得發揮,起碼唔使扮女人扮小丑。」唔知祥仔會否考慮過檔港視呢?當晚志偉亦忍不住寸祥仔:「到依家都未續約,睇你都過港視多」

撰文:Pat、Steven

協力:Ivy

插圖:何樂

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明

祥仔扮金正恩,維妙維肖。祥仔化身黃偉文唱出惡搞歌詞撑王維基。撑維基 寸TVB「玩晒」 網民激讚阮兆祥真漢子祥仔和嘉賓曾志偉在台上聯手寸TVB。


鍾意就快D Share啦!