網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月30日 星期日

林峯離巢冇面畀 拒撐TVB頒獎禮 林峯,TVB,




林峯離巢冇面畀 拒撐TVB頒獎禮



其他影片:>>






林峯離巢冇面畀 唔撐TVB頒獎禮

林峯離開無綫,傳以一億身價簽約英皇,昨日林峯首度參與公司舉辦的陸運會,即獲厚待不用玩任何競技賽,盡顯一哥地位。老闆楊受成夫婦率領一眾旗下藝人,包括容祖兒、林峯、張敬軒、洪卓立、泳兒、湯怡等在灣仔運動場參與陸運會,早前整傷腳、又咳傷橫膈膜的祖兒負責示範競技遊戲,其他歌手則與小朋友一同參賽,惟「一哥」林峯只需在旁邊打打氣,最後由洪卓立贏得冠軍。

下月舉行的大台頒獎禮,林峯獲網開一面有份提名爭視帝,林峯昨日帶點疑惑說:「乜唔係嗰年一有劇出街就有得提名咩?我唔清楚,你哋問番TVB啦。」但林峯揚言頒獎禮當日有工作在身不會出席,問是否冇信心?他說:「冇乜,機會唔大。」因為冇約?他說:「唔關事,咁啱有工作撞期箒。」有傳阮兆祥因在棟篤笑中撐王維基被飛出《歡樂滿東華》演出,可覺大台小器?林峯說:「唔知係咪真,祥仔都好忙,可能有其他工作。」有傳林峯離巢大台成先驅分子,好兄弟吳卓羲、王祖藍亦有意走人,林峯謂:「唔關事,我之前都有好多藝人走,每個藝人決定自己嘅路,我咁啱timming係咁,要睇自己想向邊方面發展。」



■老闆楊受成(左)搭住林峯膊頭密密傾,足見林峯備受重視。



■容祖兒負傷上陣,示範競技項目。



■洪卓立彎身孭着女友湯怡,兩人默契十足。



■英皇藝人湯怡(左起)、泳兒、衛詩雅、岑紫生、冼色麗和許靖韻在競賽前做好熱身準備。

祖兒認飛甩新城

另有傳今年陳奕迅、容祖兒、李克勤等一線歌手將缺席樂壇頒獎禮,祖兒直認未能出席新城舉辦的首個樂壇頒獎禮,她解釋:「公司好鍾意我賺錢,咁啱26號要去美國做騷,1月又要去澳門,唔知會唔會又撞期。我都覺得今年氣氛唔係咁好,反而想去支持吓。」相反被指支持佔領行動的軒仔較清閒,今年聖誕難得有假放,問可會約關智斌?他說:「佢好似要喺橫店開工。」

採訪:王連連 

攝影:沈健程



鍾意就快D Share啦!