掃呢頁CODE去手機

2014年11月29日 星期六

狂倒「W奶」 籲民眾去投票 雞排妹半裸上陣 僅遮兩點 雞排妹,鄭家純,BKD_S,




【短片】狂倒「W奶」 籲民眾去投票 雞排妹半裸上陣 僅遮兩點

2014-11-29 02:51:00



其他影片:>>






狂倒「W奶」 籲民眾去投票 雞排妹半裸上陣 僅遮兩點

台灣選戰如箭在弦,講得係政治嘢,點會少得「民主女神」雞排妹丫?早前雞排妹接受訪問,都有提及政事,叫大家記得去投票。

憑住女神嘅呼籲,相信台灣嘅市民,都會去盡一盡公民責任嘅。不過,噚日雞排妹可能驚大家真係唔記得咗,佢再次係facebook度:「身為酸民票選最愛賣肉的我,如果po張照片能影響、提醒一些人去投票,當然要盡我所能呼籲大家:拜託大家去投票,珍惜、看重手上的神聖一票。」

但雞排妹說話內容並唔係重要,重點係在於雞排妹PO嗰張相,佢半裸上身,驚現驕人嘅W奶之餘,重要嘅部位只係僅用手肘遮住,相信雞排妹心意,大家真係收到的!而雞排妹自己亦都話:「我是首投族,凌晨坐車回台中投票。」





性感當呼吸的雞排妹在facebook呼籲台灣群眾去投票



鍾意就快D Share啦!