網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 白姐姐銅記晒深坑 白姐姐,白韻琹,MW,




白姐姐朋友嚟到,一轉身條深坑即時彈出嚟, 70歲嘅白姐姐對自己真係信心滿滿。

媽咪姐

白姐姐銅記晒深坑

近排天氣轉涼,媽咪姐都着多咗衫出街,不過睇嚟白姐姐認真唔怕凍!

佢呢日現身銅鑼灣,白色西褲加件湖水藍色嘅外套, fashion到……媽咪姐都唔識講!只可以話呢個 style真係 elegant得嚟又帶點性感,事關佢喺外套入面收埋咗一條「深坑」。已經 70歲嘅白姐姐真係勇過唔少少女呀!

白姐姐行到去時代廣場對面,就挨住條燈柱講電話,不過個姿勢有啲強國大媽 feel囉!

白姐姐話晒係灣仔區區議員,嚟到銅鑼灣梗係多人認得就連街邊派護膚品 sample嘅 sales,都爭住送上樣辦俾白姐姐。



鍾意就快D Share啦!