網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 咦?周汶錡凸肚喪揀平底鞋? 周汶錡,MW,




全部平底鞋擺喺度慢慢試,斗零踭 bye bye。

媽咪姐

咦?周汶錡凸肚喪揀平底鞋?

上個禮拜媽咪姐執衣櫃,順便襯衫,點知襯嚟襯去都係爭啲嘢。係啦,咪就係爭咁幾對鞋囉,於是乎即刻衝咗落銅鑼灣百德新街𥄫𥄫。

落到鞋舖,就撞到周汶錡( Kathy)同個男仔 friend行街。嗰日佢好輕便,鬆身裙、鬆身衫再加個手袋仔。雖然媽咪姐見慣明星阿太,但 Kathy話晒係名模,又啱啱攞咗個「十大傑出衣着大獎」,梗係乘機𥄫吓佢揀乜嘢鞋款學吓嘢啦。不過見佢揀親嘅都係平底鞋,以一個女性角度分析,有乜理由唔揀高踭鞋先?呢個人相當有可疑,死跟。

睇完鞋,佢就孖住男友人過咗隔籬幾間舖睇衫,離奇嘅事情又發生啦。 Kathy睇親都係鬆身衫,仲隱約見到佢個肚有少少隆起喎。嗯……究竟係媽咪姐諗多咗,定係就嚟有好消息公布先?

咦!點解個肚仔凸咗出嚟嘅?

行過隔籬舖時,不自覺掃吓條腰骨喎。

前年, 38歲嘅周汶錡豪嫁拍拖 6年法國俊男 Julien Lepeu,老爺仲係名牌代理 Richemont嘅財務董事,身家億億聲,確係要生多幾個繼承家業嘞!

潮媽之選

Kurt Geiger係英倫鞋履品牌,潮媽陳慧琳都熱捧呢個牌子,不過生完嘅佢着斗零踭,而 Kathy揀平底。唔通 Kathy就嚟加入潮媽行列?

混血新世代

近年娛樂圈掀起生 B潮,個個趕喺 40歲前生仔,而模界就係混血 B嘅天下。嘩!唔好怪媽咪姐偏心,啲混血 B真係特別 cute,好想咬佢哋一啖呀!

男神女吳斐然

吳彥祖同中、法、猶太混血名模 Lisa S.嘅乖女吳斐然,絕對係混血靚 B嘅最佳人辦。眼大大,可愛到暈!難怪 40歲吳彥祖好想同 39歲嘅 Lisa S.,再努力追多個

大命 B India

有「翻版鍾楚紅」之稱嘅泰國、瑞士、愛爾蘭混血女模 Cara G.,今年 3月同鬼模老公 Jesper生咗囡囡 India。不過 B女一出世,就要入 ICU留醫,好彩最後無事,依家仲好精靈㖭!

最期待的混血 B!

大家依家最想知嘅,梗係 GiGi同佢個西班牙老公 Sergio生嘅 B女會有幾可愛大約出年 3月就見到嘞,不過 GiGi話照超聲波,已經見到囡囡手長腳長呢。



鍾意就快D Share啦!