網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月12日 星期五

[忽然1周 - 1011] 蠟像館猜謎遊戲 MW,




靚抽王

蠟像館猜謎遊戲

強國河南一個樓盤,放置咗一批蠟像,原意大概係為咗裝飾場地,增加宣傳效果(我估)。一般蠟像館以「像真度」取勝,重點在於明知係山寨但係就好真。但係強國人思維一向都難以捉摸,河南嘅蠟像,重點就在於明知係山寨,但係都好假,即係比山寨更山寨,比老翻更老翻,成單嘢有幾誇?睇過:

右邊係劉華,左邊係流嘅江華。

范冰冰老到變咗宮雪花,同時再用埋美圖秀秀,就會係左邊幅圖咁嘅樣。

戇豆先生患末期癌症前(右邊),戇豆先生患末期癌症後(左邊)。

着住西裝又曬到好黑嘅強國民工。……係囉,我覺得佢似一個着住西裝嘅曬到好黑嘅強國民工,多過似奧巴馬囉!

同場加映

嗱,唔好話我哋成日針對強國,查實英國羅福郡有個蠟像館都相當抵死:

估吓佢哋係邊個?之唔係一名以為自己好似碧咸嘅鬼佬,同埋一名以為自己好似碧咸嫂嘅鬼婆囉。咪以為係鬼佬就係碧咸,係鬼婆就係碧咸嫂先得㗎!

膠事國際

國際膠事無奇不有,每期膠事國際為你帶嚟最熱門嘅世界性膠事話題。



鍾意就快D Share啦!