網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月26日 星期五

[忽然1周 - 1013] 中女神頒獎禮 MW,




靚抽王

中女神頒獎禮

中女神,顧名思義,係中女之神。係囉,明明係中女,喺年齡呢項基礎上已經唔夠後生女鬥,但係唔知點解,近來呢啲中女卻大行其道,成為大眾心目中嘅女神。有見及此,我哋特登搞咗個頒獎禮,排名不分先後,叫做分析吓以下幾名中女有乜咁好。

何韻詩

年齡: 37歲

近期搞作:早前積極參與雨傘運動,仲成為文化監暴嘅一員,清場時有份俾人拘捕。近排聲稱有可能會參選立法會,令到好多年輕人都封佢為社運偶像。

優點:見義勇為、好 man

缺點:唔係人人都鍾意咁 man嘅女神的(不過我娛文樂覺得 ok㗎)。

張可頤

年齡: 45歲

近期搞作:喺港視劇《來生不做香港人》度飾演一名代表港人思想嘅知識分子,為港人代言。近日喺劇入面鬧爆殘體字同埋內地食狗肉嘅惡行,令到網民激賞。

優點:好戲、語言能力高(有高登巴打力讚佢英文、德文、法文都識,非常厲害)。另外,仲有巴打回帶話佢當年拍《難兄難弟》好可愛,好明顯佢嘅美貌都成為集體回憶之一。

缺點:好似有少少惡(高登巴打話佢 harsh)。

李心潔

年齡: 38歲

近期搞作:喺港視劇《選戰》入面擔正做女主角,飾演爭取民主做特首嘅葉晴,喺港人心目中已經成為民主嘅代表;喺現實中除咗幫賤男彭順湊女,明明件蛋散一而再再而三咁出軌都仲原諒佢,胸襟之大,非一般好身材女星可以相比。

優點:好戲、有母愛、極大包容力。

缺點:冇,個人認為佢係完美的。

民主女神

年齡: 128歲( 1886年興建)

近期搞作:民主思想喺香港開始成為主流,港人力求真普選,仲帶挈上述幾位同民主或多或少有關嘅中女成為民主女神,都算出位喇啩!

優點:唔會老。

缺點:身處美國,遠水不能救近火,而且成日俾人屈佢係外部勢力。

頒獎禮

有樣學樣,學吓啲電視台、電台頒吓豬肉獎,等大家開心吓囉!



鍾意就快D Share啦!