網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月26日 星期五

[壹週刊 - 1294] 中港衝突  Co Co挑機晒床照 向佐 158萬鑽錶氹國產女友 Co Co,袁聖殷,M1,




王秋紫在微博晒自己跟向佐的親密照。

探熱針

中港衝突  Co Co挑機晒床照 向佐 158萬鑽錶氹國產女友

年初飛甩翻撻女友 Race(黃婉佩)後,向佐先後搭上西安演員王秋紫及有米𡃁模袁聖殷( Co Co),做中港通!港代表 Co Co近日頻頻將跟男友愛貓合照放上網,中方代表王秋紫不甘示弱,在微信大晒跟向佐食飯家庭照,以及收到對方送贈價值一百五十八萬的限量版鑽石錶還拖。兩女爭仔,鬥晒!

結婚有女

向佐分身有術!一拖二,總有一個喺左近!近日 Co Co又出招,將向佐養的黑貓「黑面神」合照狂鋪上微博——「我家新成員!」明向王秋紫挑機,其中更有男友跟黑貓的床照,暗示二人同居關係。

今年初,向佐在北京讀戲劇搭上二十七歲王秋紫,拍拖唔夠兩個月,已在社交網公開宣布交往中,女友來港,向佐包食包住,要補品、香水,一切照辦,王秋紫要乜有乜。

上週李連杰拉頭纜的壹基金在香港舉行拍賣籌款,向華強捐百萬點蕭敬騰即席獻唱,並為當晚善舉解囊共五百萬。有其父必有其子,向佐出手亦十分闊綽。

「前兩個月王秋紫俾網民起底話佢結過婚,又喺美國生咗個女,但一樣冇影響佢同向佐,早排嚟香港,向佐帶佢同媽咪爹哋一齊食飯,當晚仲送咗隻成一百五十八萬嘅手錶俾女友;王秋紫忍唔住話晒俾朋友知,所以就算有 Co Co,佢都唔覺得有威脅,可以繼續扮無事。」知情者說。

收鑽錶後,王秋紫稱男友一家為「超可愛的一家人」。

收 158萬特別版 Franck Muller錶,好巴閉。

向佐同港區女友 Co Co齊把貓咪黑面神合照放微博。

投其所好

男朋友要揀有錢的王秋紫,更加無名牌不歡,出道無耐已經有本事租住北京豪宅區,女友愛奢華,向佐亦投其所好。

「以前 Race都使咗向家唔少過百萬對佢哋嚟講唔係咩大數目,最重要係向佐為咗氹王秋紫,特登花心思搵咗隻 Franck Muller特別版 DOUBLE MYSTERY,心意大過價錢。王秋紫身邊班朋友都知佢收咗隻咁特別嘅貴錶,幾有面呀。」

向佐緊張自己,王秋紫忍唔住在微博公開晒,表示自己留香港兩天,又感動又開心,可以跟「超可愛的一家人」食飯,收到寶貝送給她「喜歡到想哭」的禮物:「真的特別開心,愛你 XZ……」

招來招往,雖然收大禮,但卻不能代表王秋紫穩佔上風。個多星期前,有朋友在社交網力勸王秋紫不要跟不負責任的人動氣,又暗示她不要用大肚做藉口箍男人,當事人只回應——「做好自己……」與此同時,港代表 Co Co則繼續將跟向佐出席公開活動合照放上網,兩女爭一男,無盡變數。

去年王秋紫曾將大肚及女兒 Purple的照片放上網。

去年產女

近日有傳王秋紫跟向佐感情有變,更有朋友勸她不要用 BB做武器箍男人。

向華強日前在李連杰的壹基金籌款晚會中捐出五百萬,以示支持。

壹基金籌款,向佐上台大展身手表演功夫。

Race有景

年初跟向佐分手的 Race,近大半年亦好有景,唔使做不斷去旅行環遊世界外,更愈玩愈豪,做過金融投資,認識不少富貴朋友的她,先後帶住細妹家姐去歎世界,包括俄羅斯、西班牙、紐約、挪威、摩納哥、巴黎、尼斯、越南、紐西蘭等地,當中更坐私人飛機豪買名牌及坐 55米豪華遊艇,冇得做「小向太」, Race一樣有辦法買名牌。至於家姐 Rossane就表示細妹去旅行好正常:「 Race而家單身,大把時間可以周圍去旅行。」



鍾意就快D Share啦!