網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月12日 星期五

33歲楊洛婷嫁人啦! 與Dear Jane主音Tim晒鬼馬婚照 楊洛婷,




【超低胸婚紗】33歲楊洛婷嫁人 與Dear Jane主音Tim晒鬼馬婚照

2014-12-12 14:17:00



恭喜楊洛婷同阿Tim﹗(蘋果日報)

03年度香港小姐亞軍楊洛婷,日前傳出同拍拖8年嘅樂隊Dear Jane主音Tim(黃天翱),神神秘秘去咗美國夏威夷搞婚禮。

據知只招待雙方家長同親屬,回港後,先同親戚朋友食番餐補祝,自從楊洛婷同阿Tim拍拖咁耐,二人感情穩定,早就認定咗對方,早前楊洛婷都大方承認有計劃閃婚,不過一定唔喺香港搞,仲甜絲絲透露男友每日都叫自己嫁畀佢,真係sweet到暈!

33歲嘅楊洛婷今日終於向大家發放婚照,大晒新婚之喜,楊洛婷穿上白色Sweetheart超低胸婚紗,流露出幸福新娘子嘅甜美笑容,阿Tim則化身白馬王子,非常合襯。其中一張相,更見楊洛婷高舉花球、二人同樣張口大叫,默契十足,佢哋都有穿中式禮服跪在地上、十指緊扣與愛犬合照,雖然佢哋都喺外國長大,仍然不忘中式傳統。

另一張婚照又見楊洛婷換上紫色禮服,深情望住身穿螢光粉紅外套、紅色長褲嘅阿Tim,楊洛婷更把手放在老公肩膀。由於阿Tim自11歲就隨屋企人移民美國,於夏威夷大學主修音樂,唔知楊洛婷係唔係遷就男友先去當地搞婚禮,不過一睇姊妹團都未見有圈中人參與,就知佢哋只係想低調完婚喇!



兩公婆好有默契!



情深對望!!!





woo!woo!





鍾意就快D Share啦!