網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月23日 星期二

華嫂佗B四個月食河豚 Mandy Lieu有B三個月做「人肉坐墊」? Mandy,劉碧麗,Mandy Lieu,




【短片】【錫身指數】華嫂佗B四個月食河豚 Mandy Lieu有B三個月做「人肉坐墊」?

2014-12-23 11:35:00



其他影片:>>






【錫身指數】華嫂佗B四個月食河豚 Mandy Lieu有B三個月做「人肉坐墊」?

Mandy Lieu自從承認同太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)係發展中嘅朋友之後,經常被影到結伴外遊,更被指做男方嘅「人肉坐墊」,自今年8月被爆高調戀上人夫,搞到正印陳慧玲(華嫂)一改低調個性,公開宣示「主權」先喺微信同facebook借文暗示心跡「不喜歡的毒死就好了」、「你只是個賤人」,句句有骨。

其後,華嫂更在老公洗米華拖佢去老友鄺美雲珠寶展當日,晒出凸肚「王牌」,疑佗男B四個月,一向疏爽嘅洗米華先送咗千萬珠寶安撫華嫂,再喺鄺美雲珠寶展當晚,見愛妻睇中300多萬寶石首飾俾老婆,有指Mandy都唔輸蝕,當晚亦按肚去養和醫院睇急症,更有「孕吐」嘅feel,有傳佢去醫院做埋孕婦超聲波檢查,即係兩女都隨時各懷「華種」。

今日有周刊指「華嫂」陳慧玲預產期明年五月,早前仲被影到華嫂去買BB衫,仲專攻藍色,唔知係唔係買畀為肚裡面嗰個「慈枯椗」,不過周刊指華嫂一啲都唔錫身,唔止冇減少應酬,亦都冇戒酒。

上周五更被指,周刊影到華嫂著住三吋高踭,現身老友鄺美雲珠寶展,之後跟黃栢高(Paco)等一班好友去日本高級食府「鮨銀座」食河豚刺身,華嫂完全唔戒口,報道引述知情人士指,華嫂仲飲咗啲酒,不過當時冇人夠膽出聲叫佢唔好食。

不過老公洗米華早前去公司有份投資嘅電影《十月初五的月光》澳門開鏡儀式嗰陣,被問老婆有咗一事,佢就講:「佢身體冇問題,肥咗啫!」唔知係真係「冇餡」,定係想低調處理家有喜事呢?

有指洗米華好尊重華嫂,華嫂要乜,洗米華都會滿足老婆,喺出面亦俾足面老婆,不過華哥對Mandy一樣照顧周到,聽聞佗B女四個多月嘅Mandy現時已全面停工,已返回大馬安胎,順便替洗米華打理當地業務。

該周刊又指,Mandy其實都冇錫身,上月流出Mandy做「人肉坐墊」片,照計佢當時已經懷孕三個月,有傳現時正印「佗仔」,Mandy恐怕都冇機會坐正,甚至唔可能有「名份」,據知Mandy都覺得好心煩,情緒仲唔太穩定,要搵朋友傾心事開解。



(資料圖片)(蘋果日報)



鍾意就快D Share啦!