掃呢頁CODE去手機

2014年12月2日 星期二

最令觀眾印象深刻 全智賢成最佳廣告模特兒 全智賢,




【韓流】最令觀眾印象深刻 全智賢成最佳廣告模特兒

2014-12-02 08:20:00



全智賢以15.9%嘅支持率成功奪冠。

全智賢今年年頭憑《來自星星的你》而登上事業高峰,近日佢喺2014年最佳廣告模特兒調查中,以15.9%嘅支持率成功奪冠,而佢同李政宰合作嘅SKT廣告,仲成為本年最令韓國觀眾印象深刻嘅廣告。

緊隨其後就有女團miss A嘅秀智以6.8%排第二名,而金秀賢就以6.7%排第三名,反而以往有幾年時間排第一名、兼連續五年躋身前三名嘅韓國花樣滑冰女王金妍兒,就僅得6.3%支持率位居第四名。

此外,由朴信惠同李鍾碩主演嘅新劇《Pinocchio》上周終於成功鍊贏張娜拉嘅《Mr.白》,奪得同檔收視第一名,噚日劇組就公開新劇照造勢,只見朴信惠喺警局內鬼鬼祟祟咁喺地上爬行,以避開其他人嘅耳目,似乎想偷聽機密咁。

而李鍾碩近日成為LOCK&LOCK嘅內地代言人,據知李鍾碩因本身係內地人氣甚高,為咗針對年輕人市場,廣告商就邀請李鍾碩做代言人,希望以佢人氣推銷產品。











朴信惠喺警局內鬼鬼祟祟咁喺地上爬行。



鍾意就快D Share啦!