掃呢頁CODE去手機

2014年12月20日 星期六

郭晉安回春搶「峯」迷 郭晉安,




郭晉安認為自己的成就全靠家人支持。

next 1/1 pre

郭晉安笑言有心有力,要搶走林峯的粉絲。

next 1/1 pre

郭晉安以《忠奸人》一劇中奸到出汁的律師三奪視帝。

next 1/1 pre

郭晉安決心執正自己成為子女榜樣,成功改好自己脾氣與性格的壞處。

next 1/1 pre

郭晉安:「我會加倍努力同抓緊機會!」

next 1/1 pre

郭晉安不甘於現狀,會向四屆視帝進發。

next 1/1 pre

郭晉安(安仔)今年憑「奸到心寒」的傷殘律師「高哲行」成功稱帝,榮升無綫「三屆視帝」。安仔笑言於2003及2005年以「丁常旺」一角兩奪視帝後「傻足十年」,今次得獎成功搣甩傻仔形象,為事業打下最有力的強心針:「攞到獎令我感覺跳過咗難關,已經再冇被定型嘅感覺,之後我會好有信心去試其他嘢!」

生仔隨緣

年屆五十歲的安仔愈演愈青春,在電視圈中愈戰愈勇,他笑言要重返「偶像派」陣營,更準備強搶林峯粉絲:「有仔女令我更有童真,依家有攞(攞獎)實力,就走番偶像派,我趁林峯唔喺度,擸埋佢嘅粉絲!」子女令安仔得以「重生」,問會否打算再生?他表示未有考慮「收爐」與否:「睇緣分!我同太太冇諗再生或唔生,依家湊兩個容易集中精神,將會為佢哋重新裝修屋企半年。(如果再生BB?)咁就要靠哥哥(郭令山)照顧佢喇!」

安仔在頒獎禮上眼濕濕感謝一對子女出現,並坦言成家立室後拋開自大及驕傲的負面性格。曾經年少輕狂的他個性剛烈,曾誤將自大當作自信,不惜與劇集導演「駁火」:「以前成敗得失都覺得係自己,產生啲壓力就造成盲點。我試過同導演炒大鑊,企硬唔合作,仲大言不慚咁話『我係要咁演,得唔得都由我負責』!我起晒棱角,結果令到為件事好嘅人都受傷害。」

愛妻心切

結婚生仔後安仔對「身教」有深切體會,決意執正自己成為子女榜樣。提起愛妻區倩怡一直默默支持,一臉冧爆的他再次感激愛妻的包容及體貼:「演員靠情緒搵飯食,一失控就會任性。見到太太唔出聲咁受晒(氣),我都難過自己唔成熟!佢之前同仔女拍咗條驚喜短片畀我,話我知屋企由佢睇住同叫我安心工作,我感動到即刻打電話畀佢!(心情好咗?)冧到講唔到嘢!」

時間競賽

成功追平好友羅嘉良與黎耀祥的「三屆視帝」紀錄,問是否有意再創先河,成為史上首位的「四屆視帝」?經過多年沉澱的他可謂雄心壯志,直認往後將與時間角力,鬥快完成破格目標:「我有心,但要同時間鬥快,因為我已經唔想再等多十年!我會加倍努力同抓緊機會!」



鍾意就快D Share啦!