網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月29日 星期一

麥玲玲預測曉明周董爭做羊爸 麥玲玲,黃曉明,曉明,周董,




麥玲玲(左下圖)論盡2015年娛樂圈喜事,曉明與Baby隨時爬周董和昆凌頭,搶先做羊爸。

next 1/1 pre

堪輿學家麥玲玲師傅應《東網電視》邀請接受娛樂節目《娛樂演.講.聽》獨家訪問。

next 1/1 pre

曉明與Baby雖然至今仍未有婚期,但羊年隨時抱B。

next 1/1 pre

周杰倫想要成班子女組Band就要努力喇!

next 1/1 pre

霆鋒和王菲世紀復合後,玲玲師傅批二人在2016年會「不結即分」。

next 1/1 pre

玲玲師傅批林峯有機會「封盤」。

next 1/1 pre

郭富城繼續做鑽石王老五。

next 1/1 pre

古天樂忙到冇時間拍拖。

next 1/1 pre

馬國明曾被《好報》拍得與徐佳琦拍拖。

next 1/1 pre

今年多位圈中男神相繼封盤,繼台灣天王周杰倫(周董)宣布明年1月18日結婚後,大陸一線小生黃曉明亦豪言明年會娶女友Angelababy(楊穎)!堪輿學家麥玲玲師傅應《東網電視》邀請,接受娛樂節目《娛樂演.講.聽》獨家訪問,一連兩集論盡羊年圈中喜事!

恨做老竇的周董日前揚言婚後要生夠五個組隊夾Band,惟玲玲師傅表示周董生羊BB的機會不大:「會結婚先,羊年未必有機會生B。」看來周董要同昆凌努力造人!而上月宣布明年結婚的黃曉明與Angelababy,則獲玲玲師傅預測,羊年會雙喜臨門結婚抱B:「曉明都幾明顯馬年、羊年都有結婚運,分分鐘雙喜臨門添!」似乎曉明會搶先明年年初結婚的周董做「億萬潮爸」!

玲玲師傅又睇好今年世紀復合的謝霆鋒及王菲,惟批「鋒菲」2016年會「不結即分」:「到2016年猴年,即霆鋒本命年都唔結婚,就會有變數,所以最好嘅註冊時機就係2016年。」

霆鋒曉明怕老婆

她指外表Cool爆的曉明及霆鋒皆「怕老婆」:「霆鋒同曉明嘅命都對老婆唔差,心底係怕老婆,佢哋雖然係大男人,但到真係對住老婆嘅時間都係忌三分。」但大讚二人有責任感:「兩個都係唔錯嘅男人,對屋企、對家庭嘅責任感強,喺相格嚟講都係眉濃嘅人,兩個都係鼻比較高同直,異性緣一定強。」看來Baby與王菲要加把勁箍實兩位型男!

林峯明年「封盤」

玲玲師傅分析圈中鑽石王老五郭富城、林峯、古天樂及馬國明之中,只有林峯有機會「封盤」,去年與熊黛林分手的城城、有樣又有錢的古仔及馬國明未來數年暫未有機會結婚。



鍾意就快D Share啦!