網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月28日 星期日

仙樂都認對城城動心:唔敢有奢望 仙樂都,郭富城,城城,




【曾去過「城」堡】仙樂都認對城城動心:唔敢有奢望

2014-12-28 17:01:00



仙樂都今日抽血體驗食物致敏源測試...

仙樂都今日喺紅磡滴血體驗食物致敏源測試,滴血測試時,佢表現得好驚,講到致肥原因,佢透露喺今個冬天食咗好多,所以食肥咗,佢話:「以前23吋腰,依家26吋幾腰,上圍都大咗一cup,內衣扣最開個扣都會『唧』啲肉出嚟。」唔選擇做運動減肥﹖佢話:「我日日都有跑步,但都唔瘦。」佢仲透露有日跑步之後,去停車場攞車嗰陣發現有人車震。

對於早前一位R小姐自爆天王郭富城以露骨短訊同「肉照」撩女返屋企,曾經去過城城屋企3至5個鐘,幫城城做facial嘅仙樂都,佢表示同城城冇情慾短訊,亦冇見過佢嘅肉照,佢話:「我哋嘅短訊係問好嘅嘢,我哋冇拍拖,好耐冇聯絡。」仙樂都仲大讚城城夠風度又浪漫:「佢準備咗豐富晚餐,又播歌跳舞,有飲少少酒。」有動心﹖佢話:「哪個少女不懷春,我只係一個普通女仔,所以唔敢有奢望。」晚餐飲酒播歌跳舞,仲唔係追佢﹖仙樂都話:「唔算追,朋友都會食飯,(城城煮﹖)到會,外賣,我都唔知,因為已經整好晒。」



個樣好驚...



問到曾攻「城」嘅佢,係咪對城城動過心,佢直認:「哪個少女不懷春」



(攝影:黃曉妍)



鍾意就快D Share啦!