網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月26日 星期五

張致恒爆鍾舒漫上呼吸道受感染滯留上海 張致恒,鍾舒漫,




張致恒表示鍾舒漫(右上圖)因為上呼吸道受感染滯留上海,日前她與妹妹在當地錄影節目。

next 1/1 pre

張致恒坦言最近與好拍檔關智斌(小圖左)各有各忙。

next 1/1 pre

鍾舒漫(右圖右)與妹妹鍾舒祺近日在上海錄影節目,鍾舒漫不幸受上呼吸道受感染滯留上海。

next 1/1 pre

藝人張致恒(Steven)原定與鍾舒漫(Sherman)出席聖誕活動,可惜Sherman因病缺席,問知否對方生病?他說:「尋日已經知,都有問候佢,知佢滯留咗喺上海,我同佢講笑話叫佢好好休息唔好返落嚟住,廢事傳染畀我哋。」由於上海天氣寒冷,Sherman可能因而着涼,Steven亦送上祝福,望她早日康復。

替關智斌頂酒提升酒量

問聖誕節如何度過?Steven當晚與友人在家開派對,品嘗飲威士忌:「以前覺得飲啤酒好男人,愈大覺得啤酒唔好飲,反而威士忌好好飲。」而女友當晚亦有一齊慶祝,但沒有飲酒:「佢要睇住我,同埋佢唔飲得,(唔過二人世界?)拍拖日日見,加上前排去咗日本,要同朋友聚吓。」他笑言因關智斌(Kenny)的關係令酒量改善:「我以前唔飲得,但Kenny仲易醉,嗰陣要幫佢頂酒,佢醉咗會發呆同傻笑。」

談及未來計劃,Steven有意推出服裝品牌及拍劇:「遲啲會拍套古裝劇,要學吓古人嘅技巧,(想做第二個張繼聰?)我想做張致恒多啲,始終做藝人要多方面發展,(繼續唱歌?)我4月出過福音碟,希望明年開小型音樂會。」

計劃乘車往廣州

至於Sherman的病情,其唱片公司回覆指她在聖誕期間與妹妹到上海錄電視節目,期間受到上呼吸道感染,但病情不嚴重,持續有輕微發燒,今日在上海回港時無法通過安檢而滯留上海,幸有妹妹照顧,唱片公司指Sherman身體沒問題,或會乘車往廣州,昐明天能直接回港。



鍾意就快D Share啦!