掃呢頁CODE去手機

2014年12月22日 星期一

李家鼎默認李泳豪有女友 李泳豪,




李家鼎漏口風話李泳豪最近有女友,仲要幾靚女添!

next 1/1 pre

李家鼎唔想咁快退休。

next 1/1 pre

李家鼎恨抱孫恨出口。

next 1/1 pre

李泳豪(資料圖片)

next 1/1 pre

李泳漢(資料圖片)

next 1/1 pre

資深演員李家鼎(鼎爺)現身電台接受訪問。談到今天是鼎爺69歲生日,他表示生日願望是身體健康、可以有多些工作和收入。問到會否跟家人慶祝?他就謂:「睇吓佢哋得唔得閒。(兩個仔有冇約你?)有女跟女,冇女跟大隊。」他謂大仔泳漢有拍拖,那細仔泳豪可有女友?他說:「應該係啩,老人家唔理得咁多。」問到自己可想搵番個伴?他搞笑說:「有冇介紹?(有咩要求?)唔知喎,要求冇用,睇緣份,唔可以刻意去搵。(緣份未到?)到咗一次,衰咗。(自己想唔想?)冇乜所謂,唔想就呃你,好想又唔係。」

恨抱孫恨出口

另外,鼎爺又表示最近未有拍劇,過多一個月才有新劇。問到最近奪得無綫《萬千星輝頒獎典禮》的「專業演員大獎」有沒有想過繼續拍劇到何時退休?他坦言:「拍到唔郁得,退休有錢都好,好悶架,拍劇日日唔同環境,時間易打發好多。(叫兩個仔結婚生仔畀你抱孫?)唔好啦啩?隻猴子兩頭走,唔知顧佢定自己。(唔恨抱孫?)恨!玩吓好啦,湊就唔好。(想飲新抱茶?)唔想就呃你。」

讚兩個仔嘅女友靚女

問到有否見過兩個仔的女友?鼎爺則漏口風默認細仔也有女友:「兩個都靚女,後生會同佢爭,依家老啫。(細仔都有拍拖?)好似!我就費事問。(見過真人未?)未,以前個『妖孽』就見過。(見過大仔女友?)係,不過冇咩所謂,最緊要佢哋啱key。」



鍾意就快D Share啦!