掃呢頁CODE去手機

2014年12月24日 星期三

完婚返港 楊洛婷努力生仔 楊洛婷,




馮仁昭四圍超:完婚返港 楊洛婷努力生仔 - 馮仁昭



其他影片:>>






自爆婚前搵脫衣舞男 楊洛婷努力生B

楊洛婷(Rabee'a)同Dear Jane主音黃天翱(Tim)今個月11號喺美國夏威夷秘密完婚,之後就開始家庭旅行,一對新人夏威夷飛溫哥華再去紐約探親,噚日佢哋結束甜蜜假期返港,Rabee'a無名指戴粉紅鑽戒,兩公婆機場咀嘴大晒恩愛。



■楊洛婷噚日同Tim結束假期返香港,喺機場開心大晒鑽戒。

上天下海玩到盡

Tim特登訂夏威夷皇室婚禮專用酒店Royal Hawaiian,完成老婆嘅粉紅色夢幻婚禮,Rabee'a接受電話訪問話:「結婚前一晚Tim仲同成班兄弟租咗架巴士,搵咗5個脫衣舞女仔上車玩,我有20個姊妹包咗間club,請咗兩個脫衣舞男,結婚之後一日就玩sky diving,之後日日曬太陽同滑浪。」

Tim仲特別為咗老婆寫一首歌《You Are My Angel Tonight》,喺婚禮上面唱,搞到Rabee'a當場爆喊,Rabee'a除咗多謝老公,仲想感謝徐子珊同Joe(游莨維)幫佢做婚禮司儀。Rabee'a同Tim揚言婚後不設防,Rabee'a笑笑口話:「會叫佢(Tim)努力。我日日都諗住。」

撰文:馮仁昭



■喺夏威夷舉行婚禮一日之後,Rabee'a就即玩跳降傘,認真刺激!



鍾意就快D Share啦!