掃呢頁CODE去手機

2014年12月2日 星期二

美圖秀秀始祖Cammi 「秀」出3吋事業線! Cammi,




【花姨學嘢】美圖秀秀始祖Cammi 「秀」出3吋事業線!

2014-12-01 23:02:00



講到美圖秀秀功力,Cammi係花姨嘅前輩

最近純美魔女宮雪花,因為「美圖秀秀」,秀出個五次元空間,為咗靚,為咗瘦,真係秀到連條欄杆都彎埋,花姨撒嬌話只係技術未熟,又呻記者唔報佢啲畫拍賣成十萬八萬。

o拿,技術呢啲嘢,真係工多藝熟嘅,花姨雖然比較成熟,但用「美圖秀秀」嘅技巧就唔及一班後生,好似今年19歲嘅謝芷蕙(Cammi)(係,原來佢仲未過20歲!),同陳冠希流出床照嗰位o靚模呢,用「美圖秀秀」嘅功力絕對達到爐火純青嘅級數。唔知係最近見花姨用「美圖秀秀」都可以搞到滿城風雨,Cammi今日就出手啦!

以長腿聞名嘅Cammi,一直鐘意將自己條腿加長,又喜歡加大眼,所以有時佢放上微博啲相,市民睇完都真係好似去完五次元空間見外星人咁,不過都冇花姨咁誇,最重要係佢冇整彎欄杆嘛。今日Cammi就唔整佢條腿,整上身,大眼V面就係基本動作,不過著住背心嘅佢胸前忽然偉大起來,一個托腮動作,都谷出三寸事業線,不過最奇怪嘅係佢件透到見個白色Bra嘅白色小背心,只係透bra又透唔到佢條3吋事業線,真係神奇!呢啲功力,真係冇玩返一年半載都做唔到o架!

Cammi呢期喺微博都係放下啲遊山玩水嘅相,得閒去下日本相當梳肝,呢啲咪就係P出個未來嘅人辦!



o拿,首先睇返Cammi幾年前個樣先...



床照之後,係咁晒腿



呢張,個身好唔合比例,但你又睇唔到咩破綻,勁。



同朋友個樣都係成個Barbie一樣。



心口忽然胸湧...



大眼V面是指定動作



嘩,著件白色小背心....但點解件衫透Bra唔透線咁奇嘅?



之後仲有3吋事業線,冇破綻,係P定第二度發育?



床照事件後出嚟見人嘅樣



同陳冠希嘅床照流出後一舉成名,當時16歲嘅佢已深明角度的重要性。



花姨呢啲就Fail啦



鍾意就快D Share啦!