掃呢頁CODE去手機

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 婦唱夫隨 老公陪節食 露髀關心妍:好好服侍佢! 關心妍,BKD_S,MF,




休養 1年的關心妍( Jade)全力造人未成功,今年決定重投歌唱事業,上週五( 28日)舉行一連兩場《關心妍《說》演唱會 2014》, Jade化身 C-12同男 dancer大跳辣身舞,瞓身演出。

真面目

婦唱夫隨 老公陪節食 露髀關心妍:好好服侍佢!

早前化身「 C-12」唱盡時弊嘅關心妍( Jade),上週五( 28日)一連兩晚喺九展開個唱。

事隔 2年再開個唱, Jade今鋪都可謂「豁出去」, fit爆身形襯性感服裝,又加插熱舞、 dancers火辣互摸環節,勁有睇頭!

雖然騷前 Jade抱恙在身,不過有個「廿四孝」老公楊長智喺後台打點一切,上至服裝,下至提神用嘅香薰座都全程跟足,難怪 Jade事後冧爆咁話:「我之後會好好服侍番佢!」

為挑戰個唱準備嘅性感歌衫, Jade騷前喪操三個月,每日只可食枝豆、麥包或香蕉,最終減去 12磅兼練出六嚿腹肌同人魚線,開騷前一刻更加冇放鬆過,一樣以白烚菜同肉片來送飯,難得連老公都肯陪節食!合拍到咁呀!

Jade開騷,老公楊長智變身成功女人背後的男人,一直在後台支持老婆,好幸福。

兩場個唱, Jade的八個造型明顯落足心機設計,其中好友設計師 Kenneth Chan更度身訂造開場的水晶長裙同粉紅 deep V短裙,令到身形超性感嘅 Jade可以盡騷本錢!身形同服裝靚爆, Jade跳舞亦冇欺場,同 dancers又攬又摸,全場熱血沸騰。

後台 check歌衫

上週六( 29日)尾場, Jade邀得 15年前已封為偶像的古巨基做嘉賓, 2人在台上合唱時, Jade即表現到好似 fans妹咁,好怕醜。

Jade台上贏盡掌聲,至於富老公楊長智就在後台幫老婆打點一切,包括所穿嘅八套性感歌衫,老公都係檢查完又檢查,確保所有衣服冇任何甩漏先鬆一口氣。

另外,細心嘅楊長智發現 Jade在後台預備的香薰座已經用完,佢即刻第一時間幫佢更換。有個「廿四孝」老公傍住, Jade事後接受本刊訪問說:「老公陪我一齊節食,佢都瘦咗 10磅,所以我之後都會好好服侍番佢!」

夾胸打跟斗

個唱中, Jade除夾出 3吋長事業線大騷性感外,仲表演高難度打跟斗動作。 Jade自爆練習時曾拉傷筋,搞到去廁所都痛。

透視珠片

穿上由好友設計師 Kenneth Chan設計的透視長裙, Jade纖幼身型表露無遺。

露埋背

為演唱會狂操 3個月, Jade把握機會,將白滑玉背展露人前,超索。

總動員出動

雖然開騷期間, Jade有啲病病哋,好彩有阿媽同阿哥到場打氣,而老公楊長智無論台前及幕後都跟到足,今次開騷成功,真係要慰勞一下老公咯!

Jade同家人一向感情要好,除阿媽外,阿哥更帶埋囝囝由加拿大飛返香港,走入後台為 Jade打氣。

開騷前老公楊長智,不停在後台為 Jade打點出場服裝,連香薰油甚至香薰座都跟到足,真係廿四孝老公。

擔任嘉賓的許廷鏗,親自走入後台同關家姐打氣,更大讚 Jade係一個好有義氣的家姐。

出場前, Jade只可以食麥包及去油豬肉飯充飢,盡量 keep住最佳狀態。



鍾意就快D Share啦!