網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 早知今日 開戲再捧栢芝 向太:佢好後悔 向太,陳嵐,栢芝,MF,




俾杜 Sir話完唔係專注演員,忙於搵人仔的栢芝懶得回應,不過其現時內地經理人余毓興就話大導咁講「有失身份!」網上圖片

真面目

早知今日 開戲再捧栢芝 向太:佢好後悔

明明十幾年冇合作,專心湊仔、得閒賺下人仔嘅栢芝咁又上頭條,上個月俾大導演杜琪峯寸「唔夠專注、唔會再用!」,疑似「躺着也中槍」!

其實十幾年前當紅時,杜 Sir用過栢芝好多次,為乜搞到永不錄用?上週向太陳嵐接受本刊電話訪問時全盤托出,原來 03年栢芝接拍《大隻佬》之時,正值霆鋒翻撻王菲之際,栢芝邊睇精神科醫生邊拍戲,唔記對白又遲到失場,最唔「專注」就係去到邊都袋住個電話、連吊威吔電話響都照聽囉!大導嫌棄、業界當正票房毒藥,難得呢個時候仲有向太願意扶栢芝一把,明年套《封神榜》、搵齊古天樂同李連杰再捧栢芝做女主角!







合完又分、分完又合,其實北京禁室培慾四日三夜已經係「鋒菲戀」第 N次翻撻,話說 00撻着、 01年搭上栢芝、 03年霆鋒又再高調食回頭草,當年栢芝暴瘦、癲喪、講句嘢都爆青筋,同一時間又拍緊杜琪峯套《大隻佬》,難怪向太都話,二人恩怨正是由 11年前數起。

99年同前經理人朱永龍鬧翻後,張栢芝變轉投中國星,至今仍然與向太關係良好。《蘋果日報》圖片

栢芝忙湊仔時,霆鋒則忙湊「菲」,近日被網友踢爆在京拍住健身,再雙雙到大理渡假。網上圖片

拍《大隻佬》得罪杜琪峯

03年杜琪峯開拍《大隻佬》,向太認是自己逼情傷栢芝接拍、又再逼杜琪峯起用栢芝做女主角:「我有責任!」

《蘋果日報》圖片

向太親證, 03年栢芝在《大隻佬》片場態度欠佳,經常忘記對白、遲到失場,還神經質電話不離身。《蘋果日報》圖片

據悉栢芝最不「專注」的表現,正是《大隻佬》劉華飛天營救呢場戲,栢芝吊住威吔聽電話:「杜琪峯即時嬲到震!」網上圖片

同佢合作機會好微!(真實對白)

杜琪峯向內地傳媒表示唔敢再用張栢芝,上月 18日回港接受浸會大學榮譽博士時再向港媒補充:「佢唔適合我的電影,我需要專注的演員。」

栢芝:唔敢再犯!

上週向太接受本刊電話訪問,親自解畫:「嗰陣時佢同霆鋒分手,又睇緊精神科醫生,成日唔記得對白,又會遲到失場,仲去到邊都唔肯放低個電話。最過份一次係吊住威吔電話響,栢芝都停晒手攞個電話出嚟照聽,杜琪峯嗰下真係嬲到震!其實我都有責任,當年係我逼栢芝接《大隻佬》,又係我逼杜琪峯用栢芝,想佢 keep住啲人氣,咁栢芝都好可憐,由細到大冇人教。佢同我講番,都話好後悔,話自己以前態度同性格都好有問題,如果可以返轉頭,一定唔敢再犯!」

同杜 Sir仲有冇下次唔敢講,不過當正栢芝親生女一樣嘅向太,就再俾多次機會栢芝,出年開拍嘅《封神榜》預埋栢芝,唔只戲份最重嘅「哪吒」一角鐵定由栢芝出演,拍攝進度仲就晒栢芝,包保佢每週四需開四日工、週五至週日可以飛返轉新加坡探兩個寶貝仔!呢啲咁好嘅老闆娘去邊度搵?栢芝今次吊威吔記得唔好再聽電話喇!

鋒菲搞到栢芝失魂

栢芝忙拍戲時,霆鋒則身在北京高調翻撻王菲,向太話栢芝當時大受打擊,要睇心精神科醫生。圖片

03年時眾所周知栢芝常失控,經典一役是見記者爆青筋。路透社圖片

《封神榜》群星拱照

由中國星投資 12億的《封神榜》將會在明年一月開拍,預計 16年賀歲檔上畫,星光熠熠,不過據悉哪吒一角由頭帶到尾,向太擺明搵群星拱照張栢芝!

栢芝飾哪吒

向佐飾雷震子

梁家輝飾紂王

李連杰飾姜子牙

仲有:

范冰冰

舒淇

古天樂

黃曉明

Angelababy



鍾意就快D Share啦!