網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] 超蓮換季到喉唔到肺 超蓮,何超蓮,MF,




原先喺北京返工嘅超蓮,呢排喺香港出現得密咗,係因為探老豆賭王而返港?還是已經辭咗工返香港休息呢?全知言八到再報告啦吓!

全知言

超蓮換季到喉唔到肺

呢排天氣開始轉涼,大家都應該換晒季不過前週六( 22日)全知言喺中環撞到超蓮,就發現佢只係換咗一半咋喎!

向來鍾意晒腳嘅超蓮,真係未見人先見腳。當日孖住女友人一齊行商場,全知言一望到超蓮,佢着住件大衞衣,但下身就好似咩都無着咁,感覺上似喺屋企求其笠件衫就行出街嗰隻!加上超蓮本身個樣咁 sharp,真係好難留意佢唔到。後來全知言送埋超蓮上車,至睇到佢入面係有着條超短熱褲嘅!

邊度靚就晒邊度,而且又唔會太暴露,超蓮果然有錢又有腦!

身形 keep得咁好嘅超蓮其實都幾為食,見佢一路行商場已經急不及待開包麵包食就知

背面睇終於發現超蓮係有着牛仔褲打底嘅,吳克羣可以鬆一口氣



鍾意就快D Share啦!