網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月10日 星期三

[FACE - 394] 袁嘉敏 D cup有話題 袁嘉敏,MF,




將會在電影《鴨王》露點的袁嘉敏,出席活動亦唔怕打大心口:「我本身係嚟分享內衣心得,我覺得呢套衫都好適合我!」

全知言

袁嘉敏 D cup有話題

做女星有「事業綫」加埋多「是非」基本上無敵喇。好似 34D袁嘉敏,上週就完美演繹點先可以見到報。上星期四( 4日),佢出席 Peach John內衣騷,騷 D cup上圍是常識。咁啱上星期《 FACE》又爆佢同 Paco反面,博做晶女郎嘅新聞,佢當然做訪問時解畫啦,佢話:「同 Paco關係好好,唔想轉會。」其實班記者手足鬼 care你去邊,最緊要有畫面,又唔使諗話題死吹。 Candy就滿足哂大家要求

收得人錢,袁嘉敏亦主動埋櫃位揀吓胸圍,交足功課㗎!

同場仲有韓模蔡恩真行內衣騷,袁嘉敏就坐喺度睇表演,記住係唔同「呢」㗎!



鍾意就快D Share啦!